Reklama

Biedronka miażdży konkurencję

To właśnie w Biedronce najchętniej robimy zakupy. Ale niekoniecznie już tak wysoko ją oceniamy.

Aktualizacja: 23.06.2017 16:09 Publikacja: 23.06.2017 15:38

Biedronka miażdży konkurencję

Foto: Bloomberg

Aż 62 procent Polaków najchętniej robi zakupy w sklepach sieci Biedronka. Na drugim miejscu z wynikiem 9 procent (słownie dziewięć procent) znalazł się Lidl, a na trzecim Tesco – 8 procent. Tak wynika z badania agencji Maison&Partners przeprowadzonego na zleceneISBNews. Kolejne miejsca zajęły Kaufland (7 proc.), Carrefour (4 proc.), Auchan (3 proc.) i Piotr i Paweł (1 proc.).

Biedronka wygrywa również w odpowiedziach na pytanie, który sklep ma najlepsze ceny. Wskazało ją bowiem 52 procent badanych. Po 9 procent wskazało Tesco i Kaufland, a po 8 procent Auchan i Lidla. Natomiast przewaga największego polskiego detalisty spożywczego znacząco spada, gdy przychodzi do całościowej oceny. Najwyżej ocenia Biedronkę „tylko” 38 procent ankietowanych, kolejne miejsca zajęły Auchan (13 proc.), Kaufland (12 proc.), Lidl (11 proc.) czy Tesco (10 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama