Aż 62 procent Polaków najchętniej robi zakupy w sklepach sieci Biedronka. Na drugim miejscu z wynikiem 9 procent (słownie dziewięć procent) znalazł się Lidl, a na trzecim Tesco – 8 procent. Tak wynika z badania agencji Maison&Partners przeprowadzonego na zleceneISBNews. Kolejne miejsca zajęły Kaufland (7 proc.), Carrefour (4 proc.), Auchan (3 proc.) i Piotr i Paweł (1 proc.).
Biedronka wygrywa również w odpowiedziach na pytanie, który sklep ma najlepsze ceny. Wskazało ją bowiem 52 procent badanych. Po 9 procent wskazało Tesco i Kaufland, a po 8 procent Auchan i Lidla. Natomiast przewaga największego polskiego detalisty spożywczego znacząco spada, gdy przychodzi do całościowej oceny. Najwyżej ocenia Biedronkę „tylko” 38 procent ankietowanych, kolejne miejsca zajęły Auchan (13 proc.), Kaufland (12 proc.), Lidl (11 proc.) czy Tesco (10 proc.).