Reklama

Szef Adidasa traci cierpliwość do Reeboka

Szef Adidas Group Kasper Rorsted stracił cierpliwość do marki Reebok. Prezes zażądał by amerykańska córka-spółka najdalej za cztery lata ma znów pochwalić się zyskiem.

Aktualizacja: 08.07.2017 17:56 Publikacja: 08.07.2017 16:52

Szef Adidasa traci cierpliwość do Reeboka

Foto: Bloomberg

Prezes koncernu Adidas postawił władzom amerykańskiej córki-spółki Reebok ultimatum. Najpóźniej za cztery lata firma ma znów wykazywać zysk - informuje niemiecki tygodnik "Focus". Rorsted powiedział w wywiadzie, że opracowano już plan jak wyciągnąć Reeboka z "dołka" - tak by firma zaczęła być znów rentowna.

W zeszłym roku Kasper Rorsted rozpoczął w koncernie program ograniczania kosztów, by poprawić rentowność marki Reebok. Program zakłada nie tylko ograniczenie wydatków, ale także cięcie etatów. Firma rozstała się z 150 pracownikami zatrudnionymi w amerykańskiej centrali w Bostonie. Zamknięto też połowę sklepów na terenie Ameryki Północnej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama