Mocniejsze przeceny w sklepach LPP widać w wynikach za lipiec

Silny skok przychodów, ale większy niż spodziewała się część inwestorów spadek marży zanotowała największa grupa odzieżowa w kraju w minionym miesiącu.

Aktualizacja: 01.08.2017 12:52 Publikacja: 01.08.2017 12:42

Mocniejsze przeceny w sklepach LPP widać w wynikach za lipiec

Foto: materiały prasowe

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy LPP, właściciela marek Reserved, Mohito, czy Sinsay wyniosły w lipcu ok. 651 mln zł, o 22 proc. więcej niż rok temu – poinformowała notowana na warszawskiej GPW grupa.

Przychody ze sprzedaży internetowej w lipcu 2017 br. stanowiły 4,8 proc. łącznych przychodów grupy i wyniosły ok. 28,2 mln zł. Tym samym były wyższe o ok. 188% od sprzedaży zrealizowanej w lipcu 2016. Choć sklepy tradycyjne i internetowe wypracowały wyższe przychody, to jednak za sprawą wakacyjnych przecen, marża brutto Grupy LPP spadła o 2 pkt. proc. rok do roku do około 36 proc.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?