Aktualizacja: 01.08.2017 12:52 Publikacja: 01.08.2017 12:42
Foto: materiały prasowe
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy LPP, właściciela marek Reserved, Mohito, czy Sinsay wyniosły w lipcu ok. 651 mln zł, o 22 proc. więcej niż rok temu – poinformowała notowana na warszawskiej GPW grupa.
Przychody ze sprzedaży internetowej w lipcu 2017 br. stanowiły 4,8 proc. łącznych przychodów grupy i wyniosły ok. 28,2 mln zł. Tym samym były wyższe o ok. 188% od sprzedaży zrealizowanej w lipcu 2016. Choć sklepy tradycyjne i internetowe wypracowały wyższe przychody, to jednak za sprawą wakacyjnych przecen, marża brutto Grupy LPP spadła o 2 pkt. proc. rok do roku do około 36 proc.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas