Reklama

Mocniejsze przeceny w sklepach LPP widać w wynikach za lipiec

Silny skok przychodów, ale większy niż spodziewała się część inwestorów spadek marży zanotowała największa grupa odzieżowa w kraju w minionym miesiącu.

Aktualizacja: 01.08.2017 12:52 Publikacja: 01.08.2017 12:42

Mocniejsze przeceny w sklepach LPP widać w wynikach za lipiec

Foto: materiały prasowe

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy LPP, właściciela marek Reserved, Mohito, czy Sinsay wyniosły w lipcu ok. 651 mln zł, o 22 proc. więcej niż rok temu – poinformowała notowana na warszawskiej GPW grupa.

Przychody ze sprzedaży internetowej w lipcu 2017 br. stanowiły 4,8 proc. łącznych przychodów grupy i wyniosły ok. 28,2 mln zł. Tym samym były wyższe o ok. 188% od sprzedaży zrealizowanej w lipcu 2016. Choć sklepy tradycyjne i internetowe wypracowały wyższe przychody, to jednak za sprawą wakacyjnych przecen, marża brutto Grupy LPP spadła o 2 pkt. proc. rok do roku do około 36 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama