Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Maciej Kraus: Kurtki z Lidla wyłączyły racjonalność

Tacy jesteśmy. Decyzje, które podejmujemy w życiu, również zakupowe, nie zawsze są podyktowane tylko chłodnymi kalkulacjami – mówi Maciej Kraus, dyrektor w PwC, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 18.09.2017 15:21 Publikacja: 18.09.2017 15:16

#RZECZoBIZNESIE: Maciej Kraus: Kurtki z Lidla wyłączyły racjonalność

Foto: tv.rp.pl

Kilka dni temu w Lidlu klienci rzucili się na kurtki, które były tańsze tylko o kilkanaście złotych od podobnego asortymentu dostępnego, gdzie indziej.

- Ludzie, którzy o te kurtki walczyli nie zachowali się racjonalnie - ocenił Kraus .

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Cios w e-sklepy, rekordowo mało otwarć
Handel
Temu, Shein i AliExpress pod lupą UE. Branża e-commerce domaga się zmian
Handel
Kłopotów Pepco ciąg dalszy. Bankrutuje w Niemczech
Handel
Kanadyjski bojkot amerykańskich alkoholi mocnych zadał wyjątkowo bolesny cios USA
Handel
Są nowe dane GUS. Sprzedaż detaliczna poniżej oczekiwań
Reklama
Reklama