Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Maciej Kraus: Kurtki z Lidla wyłączyły racjonalność

Tacy jesteśmy. Decyzje, które podejmujemy w życiu, również zakupowe, nie zawsze są podyktowane tylko chłodnymi kalkulacjami – mówi Maciej Kraus, dyrektor w PwC, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 18.09.2017 15:21 Publikacja: 18.09.2017 15:16

#RZECZoBIZNESIE: Maciej Kraus: Kurtki z Lidla wyłączyły racjonalność

Foto: tv.rp.pl

Kilka dni temu w Lidlu klienci rzucili się na kurtki, które były tańsze tylko o kilkanaście złotych od podobnego asortymentu dostępnego, gdzie indziej.

- Ludzie, którzy o te kurtki walczyli nie zachowali się racjonalnie - ocenił Kraus .

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama