#RZECZoBIZNESIE: Maciej Kraus: Kurtki z Lidla wyłączyły racjonalność

Tacy jesteśmy. Decyzje, które podejmujemy w życiu, również zakupowe, nie zawsze są podyktowane tylko chłodnymi kalkulacjami – mówi Maciej Kraus, dyrektor w PwC, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 18.09.2017 15:21 Publikacja: 18.09.2017 15:16

#RZECZoBIZNESIE: Maciej Kraus: Kurtki z Lidla wyłączyły racjonalność

Foto: tv.rp.pl

Kilka dni temu w Lidlu klienci rzucili się na kurtki, które były tańsze tylko o kilkanaście złotych od podobnego asortymentu dostępnego, gdzie indziej.

- Ludzie, którzy o te kurtki walczyli nie zachowali się racjonalnie - ocenił Kraus .

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł