Reklama
Rozwiń
Reklama

Wpadka Amazona. „Masz prezent dla swojego dziecka”

Gigant e-handlu informował swoich klientów o tym, że ktoś kupił prezent dla ich dziecka. Problem w tym, że wielu tych klientów nawet nie planuje dzieci.

Aktualizacja: 21.09.2017 14:08 Publikacja: 21.09.2017 12:03

Wpadka Amazona. „Masz prezent dla swojego dziecka”

Foto: archiwum

Korzystając z technologii firmy takie jak Amazon starają się ułatwiać życie swoim klientom. To temu celowi służą listy zakupów czy list prezentów dla dziecka, które klient ma w drodze. Popularne w USA „Baby registry” ułatwia życie wszystkim zainteresowanym – od rodziców in spe po ich przyjaciół i znajomych, pozwalając uniknąć sytuacji, w której wszyscy kupią różowe śpioszki. Niestety, technologia ma to do siebie, że potrafi zawodzić, o czym bardzo boleśnie przekonał się Amazon, a jeszcze boleśniej jego klienci.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama