Reklama

Wpadka Amazona. „Masz prezent dla swojego dziecka”

Gigant e-handlu informował swoich klientów o tym, że ktoś kupił prezent dla ich dziecka. Problem w tym, że wielu tych klientów nawet nie planuje dzieci.

Aktualizacja: 21.09.2017 14:08 Publikacja: 21.09.2017 12:03

Wpadka Amazona. „Masz prezent dla swojego dziecka”

Foto: archiwum

Korzystając z technologii firmy takie jak Amazon starają się ułatwiać życie swoim klientom. To temu celowi służą listy zakupów czy list prezentów dla dziecka, które klient ma w drodze. Popularne w USA „Baby registry” ułatwia życie wszystkim zainteresowanym – od rodziców in spe po ich przyjaciół i znajomych, pozwalając uniknąć sytuacji, w której wszyscy kupią różowe śpioszki. Niestety, technologia ma to do siebie, że potrafi zawodzić, o czym bardzo boleśnie przekonał się Amazon, a jeszcze boleśniej jego klienci.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama