Wpadka Amazona. „Masz prezent dla swojego dziecka”

Gigant e-handlu informował swoich klientów o tym, że ktoś kupił prezent dla ich dziecka. Problem w tym, że wielu tych klientów nawet nie planuje dzieci.

Aktualizacja: 21.09.2017 14:08 Publikacja: 21.09.2017 12:03

Wpadka Amazona. „Masz prezent dla swojego dziecka”

Foto: archiwum

Korzystając z technologii firmy takie jak Amazon starają się ułatwiać życie swoim klientom. To temu celowi służą listy zakupów czy list prezentów dla dziecka, które klient ma w drodze. Popularne w USA „Baby registry” ułatwia życie wszystkim zainteresowanym – od rodziców in spe po ich przyjaciół i znajomych, pozwalając uniknąć sytuacji, w której wszyscy kupią różowe śpioszki. Niestety, technologia ma to do siebie, że potrafi zawodzić, o czym bardzo boleśnie przekonał się Amazon, a jeszcze boleśniej jego klienci.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów