Reklama

Centra handlowe: Po rozrywkę, a nie tylko na zakupy

Centra handlowe czeka rewolucja. Dzisiaj klienci oczekują od nich już nie tylko oferty sklepów, ale i ciekawych sposobów na spędzenie wolnego czasu.

Aktualizacja: 28.09.2017 07:49 Publikacja: 27.09.2017 21:58

Centra handlowe: Po rozrywkę, a nie tylko na zakupy

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak

Branża stopniowo będzie odchodzić od terminu centrum handlowe na rzecz galeria społecznościowa. Z raportu firmy doradczej Savills wynika, że szeroka oferta rozrywkowa i dobre restauracje są dzisiaj coraz ważniejsze od oferowanych sklepów.

Do tego zarządzanie galerią nowego typu jest znacznie trudniejsze, ponieważ bardziej cenieni są najemcy niesieciowi, z charakterem, już umocowani na lokalnym rynku.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama