Aktualizacja: 13.11.2017 05:22 Publikacja: 12.11.2017 20:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek
Polacy nie oszczędzają na wydatkach konsumpcyjnych. Na szczególne okazje wydają jeszcze chętniej
Foto: Rzeczpospolita
Konsumenci byli przyzwyczajeni, że zaraz po zniknięciu ze sklepów zniczy na początku listopada pojawiały się choinki i na dobre ruszał sezon zakupów bożonarodzeniowych.
Ten rok jest inny, ponieważ mocnym punktem w handlowym kalendarzu staje się czarny piątek i wiele firm czeka do końca miesiąca z ogłoszeniem najatrakcyjniejszych ofert. To kolejny amerykański zwyczaj, jaki doskonale przyjął się w branży. – Klienci niekoniecznie chcą rzucać się na zakupy świąteczne już 2 listopada. Czarny piątek wielu sklepom pasuje, ponieważ jest akcją masową i świetnie się sprzedaje w promocjach – mówi prezes dużej sieci.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas