Reklama
Rozwiń
Reklama

Słodziaki pobiły rekord. Ponad 7 mln maskotek w domach Polaków

Kolejna odsłona akcji marketingowej Biedronki okazała się wielkim sukcesem. I pobiła rekord wcześniejszych odsłon „Gangu Słodziaków”.

Aktualizacja: 03.12.2019 11:40 Publikacja: 03.12.2019 11:27

Słodziaki pobiły rekord. Ponad 7 mln maskotek w domach Polaków

Foto: materiały prasowe

Akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 26 sierpnia i mógł wziąć w niej udział każdy, wystarczyło do 18 listopada br. na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków, czyli grupy maskotek. W akcji dostępnych było 10 Słodziaków – cztery duże i sześciu Juniorów. Najpopularniejszymi okazały się być większe maskotki. Na pierwszym miejscu znalazła się Sarenka Hania, na drugim Nietoperz Nikodem, a podium zamknął Borsuk Bartek. Wśród Juniorów najchętniej sięgano po Zajączka Zuzię, Sówkę Zosię i Liska Lucusia.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama