Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 12:44 Publikacja: 26.10.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Połowa października w USA to czas „upiornego ducha” tej pory roku. Nie można przejść kilku metrów, żeby nie zobaczyć gdzieś dekoracji z dyni czy kukurydzy, a wzrok jadących autostradami przykuwają okolicznościowe billboardy.
– Billboardy nadal wzbudzają sporą ciekawość i emocje. Trudno je przeoczyć, gdyż z reguły są ustawiane w miejscach doskonale dopasowanych do odpowiednich grup odbiorców. Efekt jest wzmacniany przez kampanie w internecie. Często poprzez działania samych przechodniów, którzy – o ile billboard jest naprawdę ciekawy – chętnie podzielą się jego przekazem w mediach społecznościowych – mówi Oskar Kolmasiak, lider zespołu sprzedawców w ZnajdźReklamę.pl, firmie oferującej kompleksową obsługę kampanii reklamowych.
W elitarnym spotkaniu „ważnych tego świata” wezmą udział polscy politycy i przedsiębiorcy. Spotkanie Grupy Bilde...
Dyrektor generalny JPMorgan Chase, Jamie Dimon, ostrzega, że obiecujące dane ekonomiczne mogą wkrótce ulec gwałt...
Donald Trump zapowiada, że w ciągu tygodnia, a najdalej dwóch, wyśle listy do najważniejszych partnerów handlowy...
Monachijski instytut Ifo podniósł prognozy wzrostu gospodarczego Niemiec na lata 2025-2026. Szczególnie mocno w...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Jest umowa USA z Chinami – poinformował prezydent Donald Trump na swojej platformie społecznościowej Truth Social.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas