Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.09.2025 02:34 Publikacja: 26.10.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Połowa października w USA to czas „upiornego ducha” tej pory roku. Nie można przejść kilku metrów, żeby nie zobaczyć gdzieś dekoracji z dyni czy kukurydzy, a wzrok jadących autostradami przykuwają okolicznościowe billboardy.
– Billboardy nadal wzbudzają sporą ciekawość i emocje. Trudno je przeoczyć, gdyż z reguły są ustawiane w miejscach doskonale dopasowanych do odpowiednich grup odbiorców. Efekt jest wzmacniany przez kampanie w internecie. Często poprzez działania samych przechodniów, którzy – o ile billboard jest naprawdę ciekawy – chętnie podzielą się jego przekazem w mediach społecznościowych – mówi Oskar Kolmasiak, lider zespołu sprzedawców w ZnajdźReklamę.pl, firmie oferującej kompleksową obsługę kampanii reklamowych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Rząd rusza z pracami nad strategicznym planem dla Polski na najbliższe 10 lat. Ma on odpowiedzieć na trzy wielki...
Żyjemy w czasach, gdy musimy się spieszyć z decyzjami, przy konfliktach wszystko przyspiesza – to komentarze do...
Zagrożenia dla Europy zajęły pół orędzia Ursuli von der Leyen. Szefowa Komisji Europejskiej zapowiada finansowan...
Jakie znaczenie ma planowane na środę orędzie Ursuli von der Leyen o stanie UE? KE ma poczucie strategicznej chw...
Minister finansów i gospodarki Andrzej Domański odniósł się we wtorkowej „Rozmowie Piaseckiego” w TVN24 do obniż...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas