Rekordowe 12 mld dol. na Halloween

Choć gospodarstwa domowe wciąż liżą rany po kolejnych kryzysach, nie odmawiają sobie małych zakupów, które mogą poprawić im humory. Stąd też sukces Halloween.

Publikacja: 26.10.2023 03:00

Rekordowe 12 mld dol. na Halloween

Foto: Adobe Stock

Połowa października w USA to czas „upiornego ducha” tej pory roku. Nie można przejść kilku metrów, żeby nie zobaczyć gdzieś dekoracji z dyni czy kukurydzy, a wzrok jadących autostradami przykuwają okolicznościowe billboardy.

– Billboardy nadal wzbudzają sporą ciekawość i emocje. Trudno je przeoczyć, gdyż z reguły są ustawiane w miejscach doskonale dopasowanych do odpowiednich grup odbiorców. Efekt jest wzmacniany przez kampanie w internecie. Często poprzez działania samych przechodniów, którzy – o ile billboard jest naprawdę ciekawy – chętnie podzielą się jego przekazem w mediach społecznościowych – mówi Oskar Kolmasiak, lider zespołu sprzedawców w ZnajdźReklamę.pl, firmie oferującej kompleksową obsługę kampanii reklamowych.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gospodarka
Ernesto Torres Cantú, szef Citi: Na świecie będzie coraz mniej wolnego handlu
Gospodarka
UE kontra Chiny. Dwie ważne sprawy eskalują w WTO
Gospodarka
Francji grozi poślizg deficytu budżetowego
Gospodarka
Niemcy chcą wydawać więcej na obronę. Potrzebują zgody Brukseli
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Gospodarka
Donald Trump Jr. wzywa Europę Środkową i Wschodnią: Pozbądźcie się Chińczyków