Rekordowe 12 mld dol. na Halloween

Choć gospodarstwa domowe wciąż liżą rany po kolejnych kryzysach, nie odmawiają sobie małych zakupów, które mogą poprawić im humory. Stąd też sukces Halloween.

Publikacja: 26.10.2023 03:00

Rekordowe 12 mld dol. na Halloween

Foto: Adobe Stock

Połowa października w USA to czas „upiornego ducha” tej pory roku. Nie można przejść kilku metrów, żeby nie zobaczyć gdzieś dekoracji z dyni czy kukurydzy, a wzrok jadących autostradami przykuwają okolicznościowe billboardy.

– Billboardy nadal wzbudzają sporą ciekawość i emocje. Trudno je przeoczyć, gdyż z reguły są ustawiane w miejscach doskonale dopasowanych do odpowiednich grup odbiorców. Efekt jest wzmacniany przez kampanie w internecie. Często poprzez działania samych przechodniów, którzy – o ile billboard jest naprawdę ciekawy – chętnie podzielą się jego przekazem w mediach społecznościowych – mówi Oskar Kolmasiak, lider zespołu sprzedawców w ZnajdźReklamę.pl, firmie oferującej kompleksową obsługę kampanii reklamowych.

Spraw sobie prezent.
Dostęp do rp.pl do 50% taniej!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Otrzymasz dostęp do serwisu rp.pl, w tym artykułów z "Rzeczpospolitej"
i weekendowego magazynu Plus Minus.

Gospodarka
S&P: Dług publiczny Polski jest pod kontrolą
Gospodarka
93 procent Rosjan boi się 2024 roku. Czego najbardziej się obawiają?
Gospodarka
Greenpeace: złote algi trafiły do Wisły. Grozi jej powtórka z katastrofy Odry
Gospodarka
Najdroższe i najtańsze do życia miasta świata. Nowy ranking
Gospodarka
Co czwarta firma traci zaufanie do partnera biznesowego
Materiał Promocyjny
Nowe narzędzia to nowe możliwości