Dorota Dąbrowska-Winterscheid: Polskie firmy coraz aktywniejsze w USA

- Rozkręciła się świadomość rynku amerykańskiego wśród polskich przedsiębiorstw. Niektóre startupy nie sprzedają swoich usług w Polsce, ale robią to na rynek amerykański - mówi Dorota Dąbrowska-Winterscheid, dyrektor zarządzająca Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce

Publikacja: 03.09.2019 14:54

Dorota Dąbrowska-Winterscheid

Dorota Dąbrowska-Winterscheid

Foto: fot. Jacenty Dędek

Jakie są refleksje po wizycie wiceprezydenta Stanów Zjednoczonych w Polsce? 

- Cieszymy się z takich ważnych wizyt, trochę więcej szumu, pomimo blokad ulic w Warszawie, to jednak pozytywnie to odbieramy. To była mocna delegacja. Była mowa o cyberbezpieczeństwie, o energetyce, o uzbrojeniu. To strategiczne tematy, które są coraz ważniejsze w naszych relacjach polsko-amerykańskich - powiedziała Dorota Dąbrowska-Winterscheid.

Na ile amerykańskie firmy są nadal zainteresowane inwestowaniem w Polsce? - To jest wręcz szaleństwo. Sukces jest przeogromny. Polska jest ciekawym miejscem do inwestycji, poprzez położenie, swoją kulturę, jakość pracy i pracowników, jest dużym rynkiem, jest stabilnym miejscem. Polska zyskuje na tym, że tutaj jest spokój - dodała dyrektor zarządzająca Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce.

Partnerem programu jest Amerykańska Izba Handlowa w Polsce

Gospodarka
Biznes dość krytycznie ocenia rok rządu Donalda Tuska
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Gospodarka
Firmy patrzą z nadzieją w przyszłość, ale uważają rok za stracony
Gospodarka
Ekonomiści o prognozach i wyzwaniach dla polskiej gospodarki. „Czasu już nie ma”
Gospodarka
Wiceminister Maciej Gdula: Polska nauka musi się wyspecjalizować
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gospodarka
Nacjonalizacja po rosyjsku: oskarżyć, posadzić, zagrabić