Reklama
Rozwiń

Dorota Dąbrowska-Winterscheid: Polskie firmy coraz aktywniejsze w USA

- Rozkręciła się świadomość rynku amerykańskiego wśród polskich przedsiębiorstw. Niektóre startupy nie sprzedają swoich usług w Polsce, ale robią to na rynek amerykański - mówi Dorota Dąbrowska-Winterscheid, dyrektor zarządzająca Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce

Publikacja: 03.09.2019 14:54

Dorota Dąbrowska-Winterscheid

Dorota Dąbrowska-Winterscheid

Foto: fot. Jacenty Dędek

Jakie są refleksje po wizycie wiceprezydenta Stanów Zjednoczonych w Polsce? 

- Cieszymy się z takich ważnych wizyt, trochę więcej szumu, pomimo blokad ulic w Warszawie, to jednak pozytywnie to odbieramy. To była mocna delegacja. Była mowa o cyberbezpieczeństwie, o energetyce, o uzbrojeniu. To strategiczne tematy, które są coraz ważniejsze w naszych relacjach polsko-amerykańskich - powiedziała Dorota Dąbrowska-Winterscheid.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Gospodarka
Jak Putin „zbombardował” 14 procent rosyjskiej gospodarki. Liczby porażają
Gospodarka
Autor bestsellera „Kaput”: Polska jest coraz ważniejsza
Gospodarka
Donald Trump znów wzywa szefa Fedu do dymisji. Zyskał nowego sojusznika w tej walce
Gospodarka
Obowiązki domowe: oszczędność czy zysk? GUS policzył, ile warta jest praca rodzin
Gospodarka
Była szefowa MSZ Hiszpanii: Wobec ceł Donalda Trumpa bądźmy twardzi