Dorota Dąbrowska-Winterscheid: Polskie firmy coraz aktywniejsze w USA

- Rozkręciła się świadomość rynku amerykańskiego wśród polskich przedsiębiorstw. Niektóre startupy nie sprzedają swoich usług w Polsce, ale robią to na rynek amerykański - mówi Dorota Dąbrowska-Winterscheid, dyrektor zarządzająca Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce

Publikacja: 03.09.2019 14:54

Dorota Dąbrowska-Winterscheid

Dorota Dąbrowska-Winterscheid

Foto: fot. Jacenty Dędek

Jakie są refleksje po wizycie wiceprezydenta Stanów Zjednoczonych w Polsce? 

- Cieszymy się z takich ważnych wizyt, trochę więcej szumu, pomimo blokad ulic w Warszawie, to jednak pozytywnie to odbieramy. To była mocna delegacja. Była mowa o cyberbezpieczeństwie, o energetyce, o uzbrojeniu. To strategiczne tematy, które są coraz ważniejsze w naszych relacjach polsko-amerykańskich - powiedziała Dorota Dąbrowska-Winterscheid.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Gospodarka
Elisabetta Falcetti: Nowa strategia EBOiR-u dla Polski tuż-tuż
Gospodarka
Alexander von zur Muehlen, Deutsche Bank: Europa potrzebuje głębszej integracji, żeby konkurować o kapitał
Gospodarka
Polska zmniejszyła dystans do Niemiec. Ile w tym zasługi UE? Jest analiza EBOR
Gospodarka
Donald Trump zdradził, co chce zrobić z imigrantami w USA
Gospodarka
Wojna nakręca korupcję w Rosji. Wiemy, ile wynosi najpopularniejsza łapówka