Dorota Dąbrowska-Winterscheid: Polskie firmy coraz aktywniejsze w USA

- Rozkręciła się świadomość rynku amerykańskiego wśród polskich przedsiębiorstw. Niektóre startupy nie sprzedają swoich usług w Polsce, ale robią to na rynek amerykański - mówi Dorota Dąbrowska-Winterscheid, dyrektor zarządzająca Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce

Publikacja: 03.09.2019 14:54

Dorota Dąbrowska-Winterscheid

Dorota Dąbrowska-Winterscheid

Foto: fot. Jacenty Dędek

Jakie są refleksje po wizycie wiceprezydenta Stanów Zjednoczonych w Polsce? 

- Cieszymy się z takich ważnych wizyt, trochę więcej szumu, pomimo blokad ulic w Warszawie, to jednak pozytywnie to odbieramy. To była mocna delegacja. Była mowa o cyberbezpieczeństwie, o energetyce, o uzbrojeniu. To strategiczne tematy, które są coraz ważniejsze w naszych relacjach polsko-amerykańskich - powiedziała Dorota Dąbrowska-Winterscheid.

Na ile amerykańskie firmy są nadal zainteresowane inwestowaniem w Polsce? - To jest wręcz szaleństwo. Sukces jest przeogromny. Polska jest ciekawym miejscem do inwestycji, poprzez położenie, swoją kulturę, jakość pracy i pracowników, jest dużym rynkiem, jest stabilnym miejscem. Polska zyskuje na tym, że tutaj jest spokój - dodała dyrektor zarządzająca Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce.

Partnerem programu jest Amerykańska Izba Handlowa w Polsce

Gospodarka
Fed nie zmienił stóp procentowych
Gospodarka
Rosja. Miliony osób żyją poniżej granicy biedy
Gospodarka
Rząd obsypie start-upy pieniędzmi. Chce przełomowych innowacji
Gospodarka
Upadek człowieka, który stworzył forum w Davos
Gospodarka
Niemcy – militarny kolos na (jeszcze) glinianych nogach
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku