Reklama
Rozwiń
Reklama

Ryzyko podwójnego szczytu na WIG20 pozostaje

Przez większość czwartkowej sesji krajowy rynek akcji świecił na czerwono, ale pod koniec dnia popyt się ożywił.

Publikacja: 27.03.2025 17:59

Ryzyko podwójnego szczytu na WIG20 pozostaje

Foto: Fotorzepa

Po kilkutygodniowym rajdzie europejskich indeksów akcji przy jednoczesnych spadkach za oceanem coraz wyraźniej widać powrót korelacji między tymi dwoma rynkami. Po fatalnej środowej sesji w USA europejskie rynki nie miały więc innego wyjścia jak rozpocząć czwartek od spadków. Poranny atak niedźwiedzi został jednak dość szybko wyhamowany, a w przypadku polskich indeksów nawet skontrowany.

WIG20, który w najsłabszym momencie czwartkowej sesji tracił 1,2 proc., na koniec dnia zyskał 0,39 proc. Inwestorzy realizowali najczęściej zyski z banków, ale zarazem poprawa notowań tych spółek przyniosła powrót WIG20 na kreskę. Przez cały dzień indeks dużych spółek podnosiła większość sektora handlowego.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Giełda
Berkshire Hathaway inwestuje w Alphabet, sprzedaje udziały w Apple
Giełda
Nowe szczyty hossy mimo zmiennych nastrojów na krajowej giełdzie
Giełda
Słynny inwestor: Wyceny spółek z branży AI są zawyżone. Pomijają ważny czynnik
Giełda
Byki zaczynają mieć wątpliwości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Giełda
Inwestorzy na GPW sprawili sobie prezent na Święto Niepodległości
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama