Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 05.02.2016 12:14 Publikacja: 05.02.2016 12:14
Ponad dwie trzecie młodych, bogatych inwestorów w USA żałuje, że nie lokowało na rynku kapitałowym większych sum w okresie wychodzenia z recesji.
Foto: Bloomberg
Młodsze pokolenie w dużo większym stopniu od starszych generacji uważa także, że najważniejszym kluczem do finansowego sukcesu jest wyczucie rynku czyli trafne przewidywanie momentów odwrócenia się trendów na rynku.
Według Investor Watch, aż 68 proc. przedstawicieli generacji "milenijnej", czyli osób urodzonych w pierwszej połowie lat 80. Ubiegłego wieku i młodszych, uważa , iż straciło zbyt wiele nie inwestując wystarczająco dużo na giełdzie po jej załamaniu w latach 2008-2009. Podobne odczucia dzieli 52 proc. przedstawicieli Generacji X (roczniki od połowy lat 60. do pocz. lat 80.), 44 proc. pokolenia wyżu demograficznego (Baby Boomers – osoby urodzone w latach 1945-64) oraz 45 proc. z generacji II wojny światowej i starszych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Osoby związane ze spółkami chętnie handlowały akcjami w minionym miesiącu. Pojawiły się zarówno po stronie sprze...
Atmosfera na rynkach akcji w środku tygodnia poprawia się. Większość indeksów akcji dziś zyskuje, a GPW tym raze...
Od kilku sesji na rynkach akcji przeważa kolor czerwony, a dynamika spadków sugeruje, że mamy do czynienia ze zm...
Pierwsza wrześniowa sesja w Warszawie zamiast wyczekiwanego odbicia sierpniowych spadków przyniosła pogłębienie...
Paryski indeks giełdowy CAC 40 jest wyraźnie osłabiony, a rentowność francuskich obligacji dziesięcioletnich pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas