Od 6 do 14 lutego klienci Pizzy Hut w niektórych częściach USA mogą skorzystać ze strony goodbyepies.com, by zamówić pizzę z wiadomością na pudełku pod adres osoby, z którą kiedyś byli, lub osoby, z którą chcą zerwać.
Na pudełku można zamieścić spersonalizowaną wiadomość lub skorzystać z generatora żartobliwych wymówek, który tworzy wiadomości typu „Zostałem sokołem i migruję na południe”. I to wszystko na Walentynki.
Romantyzm inaczej
Można się dziwić, że właśnie na to — uznawane za romantyczne - święto gigant szybkiej pizzy proponuje taką usługę (uwaga, można zamówić tylko pizzę słodko-ostrą Hot Honey), ale koncern powołuje się na sondaż YouGov, z którego jasno wynika, że 45 proc. ankietowanych uważa, że trudne relacje najlepiej zakończyć przed 14 lutego.
Czytaj więcej
17 stycznia to Światowy Dzień Pizzy - święto ważne nie tylko dla Włochów, ale także dla ogromnej liczby fanów włoskiego dania z całego świata. W Polsce również ich nie brakuje. Co więcej: badania pokazują, że dla wielu Polaków pizza to wyjątkowy przysmak.
Kampania marketingowa jest dostępna w Nowym Jorku, Miami i Chicago, ale klienci spoza tych regionów USA mogą także w pewien sposób skorzystać z tej opcji. Mogą, do wyczerpania zapasów, zamówić kartę podarunkową na pizzę Hot Honey i dołączyć wiadomość o zerwaniu. Cała akcja służy promowaniu najnowszych dań w ofercie – pizzy Hot Honey i skrzydełek Hot Honey.