Zerwij za pomocą… pizzy. Pizza Hut z nietypową kampanią na Walentynki

Naprawdę nietypową kampanię reklamową ma w tym roku Pizza Hut w USA. Proponuje wysyłanie byłym partnerom lub osobie, z którą chce się zerwać, pizzy.

Publikacja: 07.02.2024 16:04

Zerwij za pomocą… pizzy. Pizza Hut z nietypową kampanią na Walentynki

Foto: Bloomberg

Od 6 do 14 lutego klienci Pizzy Hut w niektórych częściach USA mogą skorzystać ze strony goodbyepies.com, by zamówić pizzę z wiadomością na pudełku pod adres osoby, z którą kiedyś byli, lub osoby, z którą chcą zerwać.

Na pudełku można zamieścić spersonalizowaną wiadomość lub skorzystać z generatora żartobliwych wymówek, który tworzy wiadomości typu „Zostałem sokołem i migruję na południe”. I to wszystko na Walentynki.

Romantyzm inaczej

Można się dziwić, że właśnie na to — uznawane za romantyczne - święto gigant szybkiej pizzy proponuje taką usługę (uwaga, można zamówić tylko pizzę słodko-ostrą Hot Honey), ale koncern powołuje się na sondaż YouGov, z którego jasno wynika, że 45 proc. ankietowanych uważa, że trudne relacje najlepiej zakończyć przed 14 lutego.

Czytaj więcej

Światowy Dzień Pizzy. Polacy mają słabość do jedzenia tego dania w nietypowych okolicznościach

Kampania marketingowa jest dostępna w Nowym Jorku, Miami i Chicago, ale klienci spoza tych regionów USA mogą także w pewien sposób skorzystać z tej opcji. Mogą, do wyczerpania zapasów, zamówić kartę podarunkową na pizzę Hot Honey i dołączyć wiadomość o zerwaniu. Cała akcja służy promowaniu najnowszych dań w ofercie – pizzy Hot Honey i skrzydełek Hot Honey.

Słodko-ostra akcja

– Rosnąca popularność smaku słodko-ostrego sprawiła, że Hot Honey stało się najbardziej pożądaną pozycją testowaną przez członków naszego zespołu i jesteśmy podekscytowani, że jest już najnowszym dodatkiem do naszego menu – pisała w cytowanym przez CNN oświadczeniu Lindsay Morgan, dyrektorka ds. marketingu w Pizza Hut.

Popularna marka pizzerii znana jest w USA z nietypowych kampanii reklamowych. Niedawno promowała się akcją „dostawa zwrotna”, w której klienci mogli podarować dostawcy bezpłatną pizzę.

Od 6 do 14 lutego klienci Pizzy Hut w niektórych częściach USA mogą skorzystać ze strony goodbyepies.com, by zamówić pizzę z wiadomością na pudełku pod adres osoby, z którą kiedyś byli, lub osoby, z którą chcą zerwać.

Na pudełku można zamieścić spersonalizowaną wiadomość lub skorzystać z generatora żartobliwych wymówek, który tworzy wiadomości typu „Zostałem sokołem i migruję na południe”. I to wszystko na Walentynki.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Czym jeździć
Technologia, której nie zobaczysz. Ale możesz ją poczuć
Tu i Teraz
Skoda Kodiaq - nowy wymiar przestrzeni
Gastronomia
Jaką kawę piją Polacy na mieście? Raport w dniu kawy
Gastronomia
Pizzerie straciły klientów w wakacje. Fast foody walczą o klientów
Gastronomia
Nowy szef Starbucksa będzie pracował zdalnie i zarabiał cztery razy tyle co poprzednik
Gastronomia
Niespodziewana zmiana w Starbucks. Prezes zrezygnował z dnia na dzień