Reklama
Rozwiń
Reklama

Zerwij za pomocą… pizzy. Pizza Hut z nietypową kampanią na Walentynki

Naprawdę nietypową kampanię reklamową ma w tym roku Pizza Hut w USA. Proponuje wysyłanie byłym partnerom lub osobie, z którą chce się zerwać, pizzy.

Publikacja: 07.02.2024 16:04

Zerwij za pomocą… pizzy. Pizza Hut z nietypową kampanią na Walentynki

Foto: Bloomberg

Od 6 do 14 lutego klienci Pizzy Hut w niektórych częściach USA mogą skorzystać ze strony goodbyepies.com, by zamówić pizzę z wiadomością na pudełku pod adres osoby, z którą kiedyś byli, lub osoby, z którą chcą zerwać.

Na pudełku można zamieścić spersonalizowaną wiadomość lub skorzystać z generatora żartobliwych wymówek, który tworzy wiadomości typu „Zostałem sokołem i migruję na południe”. I to wszystko na Walentynki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gastronomia
Starbucks w USA traci klientów. Sprzedaż rośnie na świecie mimo drogiej kawy
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama