Reklama

Zerwij za pomocą… pizzy. Pizza Hut z nietypową kampanią na Walentynki

Naprawdę nietypową kampanię reklamową ma w tym roku Pizza Hut w USA. Proponuje wysyłanie byłym partnerom lub osobie, z którą chce się zerwać, pizzy.

Publikacja: 07.02.2024 16:04

Zerwij za pomocą… pizzy. Pizza Hut z nietypową kampanią na Walentynki

Foto: Bloomberg

Od 6 do 14 lutego klienci Pizzy Hut w niektórych częściach USA mogą skorzystać ze strony goodbyepies.com, by zamówić pizzę z wiadomością na pudełku pod adres osoby, z którą kiedyś byli, lub osoby, z którą chcą zerwać.

Na pudełku można zamieścić spersonalizowaną wiadomość lub skorzystać z generatora żartobliwych wymówek, który tworzy wiadomości typu „Zostałem sokołem i migruję na południe”. I to wszystko na Walentynki.

Romantyzm inaczej

Można się dziwić, że właśnie na to — uznawane za romantyczne - święto gigant szybkiej pizzy proponuje taką usługę (uwaga, można zamówić tylko pizzę słodko-ostrą Hot Honey), ale koncern powołuje się na sondaż YouGov, z którego jasno wynika, że 45 proc. ankietowanych uważa, że trudne relacje najlepiej zakończyć przed 14 lutego.

Czytaj więcej

Światowy Dzień Pizzy. Polacy mają słabość do jedzenia tego dania w nietypowych okolicznościach

Kampania marketingowa jest dostępna w Nowym Jorku, Miami i Chicago, ale klienci spoza tych regionów USA mogą także w pewien sposób skorzystać z tej opcji. Mogą, do wyczerpania zapasów, zamówić kartę podarunkową na pizzę Hot Honey i dołączyć wiadomość o zerwaniu. Cała akcja służy promowaniu najnowszych dań w ofercie – pizzy Hot Honey i skrzydełek Hot Honey.

Reklama
Reklama

Słodko-ostra akcja

– Rosnąca popularność smaku słodko-ostrego sprawiła, że Hot Honey stało się najbardziej pożądaną pozycją testowaną przez członków naszego zespołu i jesteśmy podekscytowani, że jest już najnowszym dodatkiem do naszego menu – pisała w cytowanym przez CNN oświadczeniu Lindsay Morgan, dyrektorka ds. marketingu w Pizza Hut.

Popularna marka pizzerii znana jest w USA z nietypowych kampanii reklamowych. Niedawno promowała się akcją „dostawa zwrotna”, w której klienci mogli podarować dostawcy bezpłatną pizzę.

Gastronomia
Starbucks w USA traci klientów. Sprzedaż rośnie na świecie mimo drogiej kawy
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama