Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 14.12.2024 10:50 Publikacja: 20.12.2023 19:48
Amerykańska sieć Dunkin’ usuwa mleko kokosowe ze swojego menu
Foto: Adobe Stock
Dunkin’ potwierdził, że „żegna się” z mlekiem kokosowym z lokali w USA, ale dodał, że sieć nadal będzie oferować mleko migdałowe i mleko owsiane jako alternatywy dla mleka krowiego - informuje CNN. Wyeliminowanie mleka kokosowego oznacza koniec oferty Coconut Refreshers, czyli kolorowych napojów łączących mleko kokosowe i aromatyzowaną mrożoną herbatę, które pojawiły się w menu w 2021 roku. Orzeźwiające napoje nadal można zamawiać na bazie zielonej herbaty.
Rynek dostaw w Polsce rozwija się i wart jest już ponad 10 mld zł. Z danych Pyszne.pl wynika, że najczęściej zamawiane dania w 2024 roku to kebab, pizza i cheeseburger.
Od 20 listopada br. w restauracjach McDonald’s dostępny jest burger drwala. Popularna kanapka sprzedawana jest tylko w sezonie jesienno-zimowym, a jej wprowadzeniu z reguły towarzyszy przemyślana akcja marketingowa.
Jeszcze w marcu za minimalne wynagrodzenie można było kupić w restauracji średnio 128 kotletów schabowych, we wrześniu - już 124. Ceny w gastronomii rosną szybciej niż wynosi wskaźnik inflacji. Najbardziej odczuwają to osoby lepiej zarabiające.
Amerykańska sieć restauracji TGI Fridays (Thank God it's Friday!) złożyła wniosek o ochronę przed bankructwem. Firma w oświadczeniu poinformowała, że głównym powodem problemów finansowych były skutki pandemii Covid-19 i że wniosek pozwoli jej na „zbadanie strategicznych alternatyw w celu zapewnienia długoterminowej trwałości marki”.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Starbucks przywraca ręcznie wypisywane imiona markerem na kubkach oraz stacje samoobsługowe z cukrem i śmietanką, by odzyskać klientów – informuje CNN.
Dom mody Chanel ma nowego dyrektora artystycznego. Został nim 40-letni projektant, który do niedawna pracował dla innej znanej marki świata mody.
John Galliano odchodzi z domu mody Maison Margiela, z którym był związany przez wiele lat. Branża mody spekuluje o dalszym ciągu kariery kontrowersyjnego projektanta.
Francuski koncern Kering, kontrolujący czołowe marki luksusowe, ma problemy z włoskim fiskusem. Tamtejsze organy podatkowe doszukały się nieprawidłowości dotyczących należącej do tego koncernu marki Alexander McQueen.
W tym roku rynek tego typu produktów ma być warty już 55,6 mld zł, co oznacza wzrost o 24,6 proc. rdr. Największą jego część stanowią samochody, ale mocno rosną hotele i SPA.
Twórcy serwisu Taste Atlas ogłosili doroczną listę 100 najlepszych kuchni na świecie. Czołówkę zdominowali Europejczycy. Które miejsce zajęła w tym zestawieniu kuchnia polska?
Co będzie modne w 2025 roku? Eksperci serwisu internetowego Pinterest przedstawili listę trendów, które ich zdaniem mogą dominować w nadchodzących miesiącach.
Niszowe perfumy w przystępnej cenie? Do niedawna takie zestawienie wydawało się sprzecznością. Géraldine Archambault, twórczyni marki Essential Parfums, udowadnia, że unikatowe perfumy nie muszą być drogie. Entuzjastów jej strategii nie brakuje.
Szwajcarska precyzja i szalone sportowe emocje – z tej mieszanki musiało powstać coś niezwykłego. Oto Longines Conquest Chrono Ski Edition, edycja specjalna przygotowana z myślą o nadchodzących mistrzostwach świata FIS w narciarstwie alpejskim.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas