„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2024
Aktualizacja: 05.09.2017 18:37 Publikacja: 05.09.2017 17:28
Foto: 123RF
E-commerce to od lat najszybciej rozwijająca się cześć polskiego rynku handlowego. Jednak choć możliwości polskich konsumentów są wciąż bardzo duże, firmy coraz śmielej szukają odbiorców zagranicą. Dyskutowano na ten temat podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy w ramach panelu „Polscy przedsiębiorcy na międzynarodowych rynkach e-commerce", który odbył się w Salonie „Rz". - Wchodziłem na rynek z dość niszowym produktem jakim były kolorowe skarpetki, pakowane tak aby wyglądały jak kanapki, zestawy sushi czy pizza. Od początku wiedziałem, że nie znajdę dostatecznej liczby klientów w Polsce, dlatego postawiłem na zagranicę – mówi Cyprian Iwuć, prezes SushiSoxBox. Firma obecnie ok. 90 proc. Sprzedaży skarpetek produkowanych w Łowiczu generuje na rynkach zagranicznych. – W tej liczbie zdecydowaną większość sprzedajemy za pośrednictwem zagranicznych platform internetowych jak Amazon – dodaje.
W jubileuszowym X Europejskim Kongresie Samorządów w Mikołajkach uczestniczyło ponad 2800 gości. Kongres okazał...
Uczelnie, tak jak firmy, zarządzają majątkiem i zasobami ludzkimi. Wyzwania, jakie się z tym wiążą, stały się os...
Potrzebne są wspólne działania wszystkich interesariuszy związanych z internetem i wychowywaniem dzieci.
Joint action is needed from all stakeholders concerned with the internet and raising children.
Trzeba wykorzystać dostępne dane i technologie, aby zapewnić pacjentowi szybszy dostęp do usług medycznych – mów...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas