Forum Ekonomiczne

„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2025

Reklama

Polskie firmy śmielej podbijają zagranicę

Dzięki możliwościom jakie daje internet, nawet małe i średnie przedsiębiorstwa mogą wychodzić ze swoimi produktami do innych państw.

Aktualizacja: 05.09.2017 18:37 Publikacja: 05.09.2017 17:28

Polskie firmy śmielej podbijają zagranicę

Foto: 123RF

E-commerce to od lat najszybciej rozwijająca się cześć polskiego rynku handlowego. Jednak choć możliwości  polskich konsumentów są wciąż bardzo duże, firmy coraz śmielej szukają odbiorców zagranicą. Dyskutowano na ten temat podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy w ramach panelu „Polscy przedsiębiorcy na międzynarodowych rynkach e-commerce", który odbył się w Salonie „Rz". - Wchodziłem na rynek z dość niszowym produktem jakim były kolorowe skarpetki, pakowane tak aby wyglądały jak kanapki, zestawy sushi czy pizza. Od początku wiedziałem, że nie znajdę dostatecznej liczby klientów w Polsce, dlatego postawiłem na zagranicę – mówi Cyprian Iwuć, prezes SushiSoxBox. Firma obecnie ok. 90 proc. Sprzedaży skarpetek produkowanych w Łowiczu generuje na rynkach zagranicznych. – W tej liczbie zdecydowaną większość sprzedajemy za pośrednictwem zagranicznych platform internetowych jak Amazon – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Forum Ekonomiczne
Działamy z myślą o pacjentach
Forum Ekonomiczne
Mali przedsiębiorcy liderami innowacji? Na nowo o cyfryzacji
Forum Ekonomiczne
Jakość to fundament
Economy
A Game-changing Investment
Forum Ekonomiczne
Inwestycja, która zmienia zasady gry
Reklama
Reklama