Forum Ekonomiczne

„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2024

Polskie firmy śmielej podbijają zagranicę

Dzięki możliwościom jakie daje internet, nawet małe i średnie przedsiębiorstwa mogą wychodzić ze swoimi produktami do innych państw.

Aktualizacja: 05.09.2017 18:37 Publikacja: 05.09.2017 17:28

Polskie firmy śmielej podbijają zagranicę

Foto: 123RF

E-commerce to od lat najszybciej rozwijająca się cześć polskiego rynku handlowego. Jednak choć możliwości  polskich konsumentów są wciąż bardzo duże, firmy coraz śmielej szukają odbiorców zagranicą. Dyskutowano na ten temat podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy w ramach panelu „Polscy przedsiębiorcy na międzynarodowych rynkach e-commerce", który odbył się w Salonie „Rz". - Wchodziłem na rynek z dość niszowym produktem jakim były kolorowe skarpetki, pakowane tak aby wyglądały jak kanapki, zestawy sushi czy pizza. Od początku wiedziałem, że nie znajdę dostatecznej liczby klientów w Polsce, dlatego postawiłem na zagranicę – mówi Cyprian Iwuć, prezes SushiSoxBox. Firma obecnie ok. 90 proc. Sprzedaży skarpetek produkowanych w Łowiczu generuje na rynkach zagranicznych. – W tej liczbie zdecydowaną większość sprzedajemy za pośrednictwem zagranicznych platform internetowych jak Amazon – dodaje.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Forum Ekonomiczne
Potrzebna platforma współpracy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Forum Ekonomiczne
Bezpieczeństwo młodych w sieci. Wyzwania i kierunki działań
Forum Ekonomiczne
Online safety for young people. Challenges and courses of action
Forum Ekonomiczne
Nowoczesna opieka zdrowotna musi opierać się na współpracy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Forum Ekonomiczne
Jens Jakob Gustmann, Philips: Nie ma odwrotu od cyfryzacji w opiece medycznej