Zdjęcia które pojawiły się w Internecie miały promować Forda Figo, a zwłaszcza jego pojemny bagażnik. Nowa kampania miała być skierowana prawdopodobnie na rynek indyjski, jednak wywołała efekt, na którym chyba nikomu nie zależało. Na jednym ze zdjęć mężczyzna łudząco podobny do byłego premiera Włoch Silvio Berlusconiego wiezie trzy skąpo ubrane ale związane i zakneblowane młode kobiety. Hasło to zostaw zmartwienia za sobą z ekstra pojemnym bagażnikiem.
W Indiach przyjęto je z wielkim oburzeniem po nagłaśnianych przypadkach przemocy seksualnej wobec kobiet. Ford twierdzi, że nie miały one zostać użyte do promocji. Jednak prawdopodobnie umieścił je w Internecie pracownik indyjskiej agencji reklamowej WPP, pracującej dla tego amerykańskiego koncernu. Agencja także wystosowała specjalne oświadczenie w którym przyznała, że zdjęcia nie miały być nigdy opublikowane.