Banki i instytucje finansowe wydały pół miliarda na reklamę

Prawie tyle, bo 437 mln zł, wydały na promocję banki i inne instytucje finansowe w II kwartale.

Publikacja: 09.09.2015 11:44

Banki i instytucje finansowe wydały pół miliarda na reklamę

Foto: Bloomberg

To znaczy, że finansiści przeznaczyli na reklamy mniej więcej tyle co w zeszłym roku i o 137 mln zł więcej niż w I kwartale, wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. „Rozwijanie horyzontów, spełnianie marzeń oraz mądre wybory" – na takie przekazy promocyjne postawiły banki i instytucje finansowe w okresie kwiecień-czerwiec, podsumowuje IMM.

Czołowa dziesiątka reklamodawców finansowych przeznaczyła na promocję prawie 200 mln zł – o ok. 20 mln zł mniej niż rok wcześniej. Liderem wśród największych reklamodawców ponownie okazał się PKO BP, który w analizowanym okresie wydał na promocję 33 mln złotych – o 14 mln złotych więcej niż w poprzednim kwartale. Jednak już na drugim miejscu niespodzianka - Bank BPH przebojem zdobył podium wydając ponad 24 mln złotych o 16 mln więcej niż w poprzednim kwartale. Tuż za nimi uplasował się ING Bank Śląski, który wydał na promocję 19 mln zł.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Finanse
Polacy ciągle bardzo chętnie korzystają z gotówki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Finanse
Najwięksi truciciele Rosji
Finanse
Finansowanie powiązane z ESG to korzyść dla klientów i banków
Debata TEP i „Rzeczpospolitej”
Czas na odważne decyzje zwiększające wiarygodność fiskalną
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Finanse
Kreml zapożycza się u Rosjan. W jeden dzień sprzedał obligacje za bilion rubli