Reklama
Rozwiń
Reklama

Banki i instytucje finansowe wydały pół miliarda na reklamę

Prawie tyle, bo 437 mln zł, wydały na promocję banki i inne instytucje finansowe w II kwartale.

Publikacja: 09.09.2015 11:44

Banki i instytucje finansowe wydały pół miliarda na reklamę

Foto: Bloomberg

To znaczy, że finansiści przeznaczyli na reklamy mniej więcej tyle co w zeszłym roku i o 137 mln zł więcej niż w I kwartale, wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. „Rozwijanie horyzontów, spełnianie marzeń oraz mądre wybory" – na takie przekazy promocyjne postawiły banki i instytucje finansowe w okresie kwiecień-czerwiec, podsumowuje IMM.

Czołowa dziesiątka reklamodawców finansowych przeznaczyła na promocję prawie 200 mln zł – o ok. 20 mln zł mniej niż rok wcześniej. Liderem wśród największych reklamodawców ponownie okazał się PKO BP, który w analizowanym okresie wydał na promocję 33 mln złotych – o 14 mln złotych więcej niż w poprzednim kwartale. Jednak już na drugim miejscu niespodzianka - Bank BPH przebojem zdobył podium wydając ponad 24 mln złotych o 16 mln więcej niż w poprzednim kwartale. Tuż za nimi uplasował się ING Bank Śląski, który wydał na promocję 19 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Finanse
Duża awaria Blika, nie działają płatności. Operator: Obserwujemy zewnętrzny atak
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Finanse
Silny jak polski konsument. Leasing liczy na inwestycje
Finanse
Atak hakerów, wyciekły numery PESEL. Wicepremier ostrzega
Finanse
Fed tnie stopy procentowe. Rynek szykuje się na kolejne cięcia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Finanse
Gorączka złota w Rosji. Obywatele na potęgę skupują kruszec
Reklama
Reklama