To znaczy, że finansiści przeznaczyli na reklamy mniej więcej tyle co w zeszłym roku i o 137 mln zł więcej niż w I kwartale, wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. „Rozwijanie horyzontów, spełnianie marzeń oraz mądre wybory" – na takie przekazy promocyjne postawiły banki i instytucje finansowe w okresie kwiecień-czerwiec, podsumowuje IMM.
Czołowa dziesiątka reklamodawców finansowych przeznaczyła na promocję prawie 200 mln zł – o ok. 20 mln zł mniej niż rok wcześniej. Liderem wśród największych reklamodawców ponownie okazał się PKO BP, który w analizowanym okresie wydał na promocję 33 mln złotych – o 14 mln złotych więcej niż w poprzednim kwartale. Jednak już na drugim miejscu niespodzianka - Bank BPH przebojem zdobył podium wydając ponad 24 mln złotych o 16 mln więcej niż w poprzednim kwartale. Tuż za nimi uplasował się ING Bank Śląski, który wydał na promocję 19 mln zł.