Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.09.2015 11:44 Publikacja: 09.09.2015 11:44
Foto: Bloomberg
To znaczy, że finansiści przeznaczyli na reklamy mniej więcej tyle co w zeszłym roku i o 137 mln zł więcej niż w I kwartale, wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. „Rozwijanie horyzontów, spełnianie marzeń oraz mądre wybory" – na takie przekazy promocyjne postawiły banki i instytucje finansowe w okresie kwiecień-czerwiec, podsumowuje IMM.
Czołowa dziesiątka reklamodawców finansowych przeznaczyła na promocję prawie 200 mln zł – o ok. 20 mln zł mniej niż rok wcześniej. Liderem wśród największych reklamodawców ponownie okazał się PKO BP, który w analizowanym okresie wydał na promocję 33 mln złotych – o 14 mln złotych więcej niż w poprzednim kwartale. Jednak już na drugim miejscu niespodzianka - Bank BPH przebojem zdobył podium wydając ponad 24 mln złotych o 16 mln więcej niż w poprzednim kwartale. Tuż za nimi uplasował się ING Bank Śląski, który wydał na promocję 19 mln zł.
XIX Forum Funduszy pokazało, że nie brakuje chęci i pomysłów na to, by naprawiać rynek kapitałowy. Teraz potrzeb...
Władimir Putin pogodził się z utratą zamrożonych aktywów. Wcześniej chciał za nie kupować boeingi i odbudować ok...
Prezydent Stanów Zjednoczonych zapowiedział, że nie wyznaczy na stanowisko szefa Rezerwy Federalnej nikogo, kto...
Rolą branży powinno być inspirowanie klientów, by przesuwali się z bezpiecznej strefy oszczędzania w stronę inwe...
Chcemy pokazywać korzyści związane z inwestowaniem na rynku kapitałowym. Stawiamy na edukację i promocję rynku p...
To co obecnie wspiera obecnie polską gospodarkę to bardzo mocny rynek pracy oraz bum inwestycyjny - mówi Piotr B...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas