Citigroup bez działów obsługi klientów?

Amerykański bank rozważa możliwość cesji działów obsługi klientów w niektórych krajach, zwłaszcza w Azji, aby uprościć własną strukturę — podał Bloomberg Law powołując się na 4 informatorów

Publikacja: 21.02.2021 14:34

Citigroup bez działów obsługi klientów?

Foto: Bloomberg

Dyskusje dotyczą zbycia działów bankowości detalicznej w regionie Azji-Pacyfiku. — Nowa prezes Jane Fraser powiedziała w styczniu, że dokonamy beznamiętnego starannego przeglądu naszej strategii. Zostanie rozważone wiele różnych opcji, a przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji będziemy długo zastanawiać się — powiedziała Reuterowi osoba reprezentująca Citigroup.

Decyzja będąca jednym z elementów uproszczenia struktury przez nową prezes może dotyczyć działów w Korei, Tajlandii, na Filipinach i w Australii, ale jeszcze nie podjęto jej. Cesje mogą być rozłożone w czasie albo też Citi mógłby zachować te działy w swej strukturze. — podał Bloomberg. Przychody działu konsumenckiego w Azji zmalały w IV kwartale o 15 proc. do 1,55 mld dolarów.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Finanse
Polacy ciągle bardzo chętnie korzystają z gotówki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Finanse
Najwięksi truciciele Rosji
Finanse
Finansowanie powiązane z ESG to korzyść dla klientów i banków
Debata TEP i „Rzeczpospolitej”
Czas na odważne decyzje zwiększające wiarygodność fiskalną
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Finanse
Kreml zapożycza się u Rosjan. W jeden dzień sprzedał obligacje za bilion rubli