Reklama
Rozwiń

Citigroup bez działów obsługi klientów?

Amerykański bank rozważa możliwość cesji działów obsługi klientów w niektórych krajach, zwłaszcza w Azji, aby uprościć własną strukturę — podał Bloomberg Law powołując się na 4 informatorów

Publikacja: 21.02.2021 14:34

Citigroup bez działów obsługi klientów?

Foto: Bloomberg

Dyskusje dotyczą zbycia działów bankowości detalicznej w regionie Azji-Pacyfiku. — Nowa prezes Jane Fraser powiedziała w styczniu, że dokonamy beznamiętnego starannego przeglądu naszej strategii. Zostanie rozważone wiele różnych opcji, a przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji będziemy długo zastanawiać się — powiedziała Reuterowi osoba reprezentująca Citigroup.

Decyzja będąca jednym z elementów uproszczenia struktury przez nową prezes może dotyczyć działów w Korei, Tajlandii, na Filipinach i w Australii, ale jeszcze nie podjęto jej. Cesje mogą być rozłożone w czasie albo też Citi mógłby zachować te działy w swej strukturze. — podał Bloomberg. Przychody działu konsumenckiego w Azji zmalały w IV kwartale o 15 proc. do 1,55 mld dolarów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Finanse
Listy zastawne: klucz do tańszych kredytów mieszkaniowych?
Finanse
Otwarcie na dialog, czekanie na konkretne działania
Finanse
Putin gotowy na utratę zamrożonych aktywów. Już nie chce kupować boeingów
Finanse
Donald Trump wybiera nowego szefa Fed. Kandydat musi spełniać podstawowy warunek
Finanse
Holistyczne spojrzenie na inwestora