Na kolorowej mapie festiwalowego miasteczka wyróżniają się logo partnerskich firm Przystanku Woodstock. Zresztą nawet bez mapy łatwo można znaleźć dobrze zlokalizowane stoiska Pekao, Carlsberga, Allegro czy Playa. Zjeżdżające co roku do Kostrzyna nad Odrą tysiące amatorów muzyki i zabawy to unikalna szansa dotarcia do młodych konsumentów i pracowników.

W tym roku tę szansę docenił Luxoft, rosyjska firma specjalizująca się w usługach informatycznych. – W zeszłym roku na Przystanku Woodstock bawiło się 700 tys. osób. Gdyby nawet garstkę z nich udało się przekonać do IT, byłby to duży sukces – wyjaśnia Przemysław Berendt, globalny wiceprezes Luxoftu ds. marketingu, który stawia na nietypowe kampanie rekrutacyjne. Na Przystanku Woodstock na warsztatach organizowanych dwa razy dziennie pod hasłem Rock IT up! przedstawiciele firmy, w tym programiści, opowiadają o nowych trendach w IT, o potencjale branży i perspektywach kariery. Eksperci udzielają praktycznych porad, jak się przygotować do pracy w IT, jak napisać dobre CV. Po warsztatach jest Jam Session IT, czyli spotkania ze specjalistami z działu HR i rekruterami firmy. Ci budują bazę kontaktów...

W podobny sposób – poprzez działania z zakresu CSR, w tym proekologiczne – promują się na Woodstock także inni. Carslberg, który po raz trzeci jest głównym sponsorem festiwalu, stawia na ekologię w akcji „Daj Śmieciom Kosza". W jej ramach festiwalowicze za zebrane opakowania po piwie „zdobywają" firmowe skrzynki, z których ma powstać gigantyczna konstrukcja. Potentat internetowych aukcji, Allegro, na stoiskach rozdaje butelki z wodą w zamian za puste opakowania PET. Bank Pekao, który od sześciu lat jest partnerem imprezy, wykorzysta festiwal m.in. do promocji swego nowego systemu mobilnych płatności PeoPay.

Specjalną promocją darmowych rozmów, pamiątkowym starterem i festiwalową aplikacją na smartfony kusi z kolei uczestników Przystanku Woodstock Play, który w tym roku po raz drugi jest partnerem imprezy.