Reklama

Innowacje to w Polsce konieczność

Staramy się budować relacje z klientami, być z nimi blisko, bo tylko wtedy jest szansa, że będą regularnie korzystać z rachunków – mówi Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku w rozmowie z Maciejem Rudke i Marcinem Piaseckim.

Aktualizacja: 16.12.2015 07:39 Publikacja: 15.12.2015 21:00

Innowacje to w Polsce konieczność

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Ostatnio Idea Bank zgarnął szereg prestiżowych nagród, przyznawanych m.in. przez EFMA czy BAI-Infosys. Skąd wzięła się ta wasza innowacyjność?

Jesteśmy małym bankiem nastawionym na finansowanie mikrofirm i start-upów, któremu trudno jest konkurować z dużymi bankami w sposób tradycyjny. Dlatego musimy szukać rozwiązań, które będą nas wyróżniały. Przez pierwsze dwa-trzy lata uczyliśmy się tego specyficznego rynku - mikrofirm funkcjonujących od kilku miesięcy, które z punktu widzenia dużych banków są jednym z wielu klientów. Liczba spraw, z jakimi musi się każdego dnia uporać fryzjer czy weterynarz, który sam prowadzi swój biznes, jest tak duża, że jak go pytam, czego najbardziej potrzebuje, to okazuje się, że czasu. Tak zrodził się pomysł mobilnych wpłatomatów, które jeżdżą po gotówkę i pozwalają przedsiębiorcom zaoszczędzić godzinę w ciągu dnia.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Finanse
Zbliża się decyzja o upadłości Cinkciarza. Spółka chciała mieć proces w USA
Finanse
Złoto już po 4000 dolarów za uncję
Finanse
Świat finansów musi odpowiedzieć na globalne wyzwania
Finanse
CFO liderem zmian w firmie
Reklama
Reklama