Aktualizacja: 15.05.2018 20:50 Publikacja: 15.05.2018 20:50
W debacie uczestniczyli przedstawiciele resortu infrastruktury, CUPT, spółek kolejowych i Sejmu
Foto: Fotorzepa/Tomasz Jodłowski
Przyszłość kolei, szanse wykorzystania unijnego wsparcia na modernizacje linii i perspektywa zwiększenia konkurencyjności wobec transportu drogowego to problemy, które znalazły się w debacie „Polska kolej w i po roku 2023".
Prowadzący spotkanie Jakub Majewski, prezes Fundacji ProKolej, pytał m.in. o efekty dotychczasowych inwestycji, perspektywę osiągnięcia przez polską kolej średniego standardu europejskiego czy priorytety inwestycyjne.
Latem 2025 roku Lufthansa Group zaoferuje swoim klientom w Polsce do 400 częstotliwości lotów tygodniowo – rejs...
Jeśli leasing w Polsce utrzyma 10-procentowe tempo wzrostu rok do roku, będzie to nie tylko sukces branży, ale d...
Jednym z filarów strategii PERN jest budowanie odporności infrastruktury paliwowej na ryzyka, które do tej pory...
Jaki ma zasięg na baterii, z czego jest zbudowany i dla kogo jest nowy, polski pojazd elektryczny? O tym opowiad...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas