Handel do stworzenia niezapomnianych doświadczeń zaprzągł technologie. Jednak by wygrać walkę o lojalność nowych pokoleń konsumentów, trzeba oferować nie tylko produkty, ale i wartości.
Zaplanowane tematy debat to m.in. The Future of The Market – nowy konsument, handel 4.0: nowe doświadczenia, digital, personalizacja, smart konsument w świecie omnichannel, żywność i jedzenie – moda i styl, wielkie przyspieszenie – przyszłość rynku spożywczego, digital marketing: wiedza o kliencie, personalizacja, mobilność.
Wiedzą z uczestnikami największej imprezy biznesowej Europy Centralnej podzielą się m.in.: Krzysztof Cybruch (pomysłodawca Targu Śniadaniowego), Michał Czerwiński (prezes Purella Superfoods), Arkadiusz Krupicz (współzałożyciel Pyszne.pl), Grzegorz Łapanowski (założyciel Fundacji Szkoła na Widelcu, właściciel Food Lab Studio), Marek Moczulski (prezes Bakallandu), Krzysztof Pawiński (prezes Grupy Maspex), Michał Pieprzny (lider zespołu ds. dóbr konsumenckich, partner w Deloitte Polska) i Maciej Żakowski (współtwórca Restaurant Week Polska, Fine Dining Week i World Class).