Aktualizacja: 18.06.2025 23:20 Publikacja: 06.06.2025 15:41
Niska produktywność, cyfrowe zagrożenia, potrzeba zielonych inwestycji i empatycznej obsługi klienta – to główne...
– Nie możemy oczekiwać od klientów lojalności wobec jednej instytucji – musimy ich po prostu zachwycać – podkreś...
Ostatnie transakcje w sektorze bankowym pokazują, że Polska – po dziesięciu latach zastoju związanego m.in. z kr...
Jak technologia wpływa na relacje z klientami firmowymi i jak pogodzić cyfryzację z potrzebą zaufania – zastanaw...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Podczas EKF w Sopocie analizowano m.in. potrzebę stworzenia specjalistycznego banku dla finansowania sektora obr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas