Aktualizacja: 30.07.2025 23:39 Publikacja: 05.06.2025 15:00
Foto: Wojciech Figurski
Niska produktywność, cyfrowe zagrożenia, potrzeba zielonych inwestycji i empatycznej obsługi klienta – to główne...
– Nie możemy oczekiwać od klientów lojalności wobec jednej instytucji – musimy ich po prostu zachwycać – podkreś...
Ostatnie transakcje w sektorze bankowym pokazują, że Polska – po dziesięciu latach zastoju związanego m.in. z kr...
Jak technologia wpływa na relacje z klientami firmowymi i jak pogodzić cyfryzację z potrzebą zaufania – zastanaw...
Podczas EKF w Sopocie analizowano m.in. potrzebę stworzenia specjalistycznego banku dla finansowania sektora obr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas