- W banku jest bardzo dużo różnych procesów, w interakcje z którymi wchodzi nasz klient. No i tam, po drugiej stronie, są też ludzie i chodzi o to, żeby ich praca była albo łatwiejsza, albo szybsza, albo dokładniejsza - mówi Krzysztof Dąbrowski.
Aktualizacja: 19.06.2025 18:27 Publikacja: 04.06.2025 10:05
Foto: Wojciech Figurski
- W banku jest bardzo dużo różnych procesów, w interakcje z którymi wchodzi nasz klient. No i tam, po drugiej stronie, są też ludzie i chodzi o to, żeby ich praca była albo łatwiejsza, albo szybsza, albo dokładniejsza - mówi Krzysztof Dąbrowski.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
- W banku jest bardzo dużo różnych procesów, w interakcje z którymi wchodzi nasz klient. No i tam, po drugiej stronie, są też ludzie i chodzi o to, żeby ich praca była albo łatwiejsza, albo szybsza, albo dokładniejsza - mówi Krzysztof Dąbrowski.
Niska produktywność, cyfrowe zagrożenia, potrzeba zielonych inwestycji i empatycznej obsługi klienta – to główne...
– Nie możemy oczekiwać od klientów lojalności wobec jednej instytucji – musimy ich po prostu zachwycać – podkreś...
Ostatnie transakcje w sektorze bankowym pokazują, że Polska – po dziesięciu latach zastoju związanego m.in. z kr...
Jak technologia wpływa na relacje z klientami firmowymi i jak pogodzić cyfryzację z potrzebą zaufania – zastanaw...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Podczas EKF w Sopocie analizowano m.in. potrzebę stworzenia specjalistycznego banku dla finansowania sektora obr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas