- W banku jest bardzo dużo różnych procesów, w interakcje z którymi wchodzi nasz klient. No i tam, po drugiej stronie, są też ludzie i chodzi o to, żeby ich praca była albo łatwiejsza, albo szybsza, albo dokładniejsza - mówi Krzysztof Dąbrowski.
Aktualizacja: 14.12.2025 08:35 Publikacja: 04.06.2025 10:05
Foto: Wojciech Figurski
- W banku jest bardzo dużo różnych procesów, w interakcje z którymi wchodzi nasz klient. No i tam, po drugiej stronie, są też ludzie i chodzi o to, żeby ich praca była albo łatwiejsza, albo szybsza, albo dokładniejsza - mówi Krzysztof Dąbrowski.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
Po pewnym spowolnieniu w br. rynek ubezpieczeń korporacyjnych liczy na odbicie dzięki wielkim projektom infrastr...
Polski system finansowy jest bezpieczny, ale nieefektywny. Martwią mnie kwestie jego wiarygodności oraz alokacji...
Deregulacja rynku ubezpieczeniowego to oksymoron, ale potrzebna jest jego „symplifikacja” – uproszczenie przepis...
Brak procedur, polityk i kontroli sprawi, że w żadnym obszarze nie wdrożymy zrównoważonych działań – mówi Edyta...
Ponad 3500 miejsc pracy, pięć zakładów produkcyjnych i centrum usług wspólnych w Warszawie, 235 mln zł inwestycji w latach 2022–2023 i 16,6 mln zł CIT zapłaconego w 2024 r. Tak wygląda twardy bilans obecności Veluxu w Polsce – mówi Przemysław Pokorski, dyrektor zarządzający Velux Polska.
Niska produktywność, cyfrowe zagrożenia, potrzeba zielonych inwestycji i empatycznej obsługi klienta – to główne...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas