- Za dwa lata 40 proc. klientów mBanku to będzie Generacja Zet i młodsza. To nie jest pieśń przyszłości. To jest coś, co dzieje się tu i teraz - mówi Krzysztof Bratos w rozmowie z Cezarym Szymankiem.
Aktualizacja: 14.06.2025 07:37 Publikacja: 03.06.2025 15:04
Foto: Wojciech Figurski
- Za dwa lata 40 proc. klientów mBanku to będzie Generacja Zet i młodsza. To nie jest pieśń przyszłości. To jest coś, co dzieje się tu i teraz - mówi Krzysztof Bratos w rozmowie z Cezarym Szymankiem.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
- Za dwa lata 40 proc. klientów mBanku to będzie Generacja Zet i młodsza. To nie jest pieśń przyszłości. To jest coś, co dzieje się tu i teraz - mówi Krzysztof Bratos w rozmowie z Cezarym Szymankiem.
Jak technologia wpływa na relacje z klientami firmowymi i jak pogodzić cyfryzację z potrzebą zaufania – zastanaw...
Podczas EKF w Sopocie analizowano m.in. potrzebę stworzenia specjalistycznego banku dla finansowania sektora obr...
Wbrew temu, że banki postrzegane są jako bezduszne korporacje, mają do odegrania kluczową rolę we współtworzeniu...
Polska powinna być wielkim hubem logistycznym, transportowym i zapleczem biznesowym dla większości procesów zwią...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Chodzi o deregulacje, które stworzą środowisko, w którym firmy z UE będą mogły współzawodniczyć na takich samych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas