- Za dwa lata 40 proc. klientów mBanku to będzie Generacja Zet i młodsza. To nie jest pieśń przyszłości. To jest coś, co dzieje się tu i teraz - mówi Krzysztof Bratos w rozmowie z Cezarym Szymankiem.
Aktualizacja: 23.12.2025 15:48 Publikacja: 03.06.2025 15:04
Foto: Wojciech Figurski
- Za dwa lata 40 proc. klientów mBanku to będzie Generacja Zet i młodsza. To nie jest pieśń przyszłości. To jest coś, co dzieje się tu i teraz - mówi Krzysztof Bratos w rozmowie z Cezarym Szymankiem.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
Po pewnym spowolnieniu w br. rynek ubezpieczeń korporacyjnych liczy na odbicie dzięki wielkim projektom infrastr...
Polski system finansowy jest bezpieczny, ale nieefektywny. Martwią mnie kwestie jego wiarygodności oraz alokacji...
Deregulacja rynku ubezpieczeniowego to oksymoron, ale potrzebna jest jego „symplifikacja” – uproszczenie przepis...
Brak procedur, polityk i kontroli sprawi, że w żadnym obszarze nie wdrożymy zrównoważonych działań – mówi Edyta...
Niska produktywność, cyfrowe zagrożenia, potrzeba zielonych inwestycji i empatycznej obsługi klienta – to główne...
Orlen inwestuje w nowe technologie i stawia na odnawialne źródła energii, ale sukces dekarbonizacji zależy nie tylko od inwestycji grupy – kluczowa będzie zmiana przyzwyczajeń milionów klientów – ocenia Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Grupy Orlen.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas