Teoretycznie bardzo łatwo znaleźć przedstawicieli pokolenia „Z". Wystarczy założyć sobie konta na takich portalach, jak Facebook, Instagram, Twitter, My Sp...
Prawie 10 proc. małych i średnich firm prowadzą osoby wykonujące wolny zawód, najczęściej na własny rachunek. Wśród wyzwań freelancerzy najczęściej wskazuj...
Perspektywy zawodowe 20-latków są coraz lepsze – mają do wyboru więcej ofert i coraz krócej pozostają bez pracy. Choć stopa bezrobocia w tej grupie wiekowe...
Na rynek pracy wkracza właśnie nowe pokolenie nazwane Z. To młodzi ludzie urodzeni po 1995 r., którzy z oczywistych względów nie pamiętają transformacji us...
Employer branding, czyli budowanie mocnego wizerunku na rynku pracy, to obecnie jedno z głównych wyzwań firm, nawet tych, które mają silne biznesowe brandy.
Wzrost udziału kobiet we władzach giełdowych spółek to głównie efekt ich większej reprezentacji w radach nadzorczych – wynika z raportu Fundacji Liderek Bi...
Najbliższe miesiące przyniosą w Polsce umocnienie się tzw. rynku pracownika, gdyż chęci do zwiększania zatrudnienia są w firmach większe niż rok wcześniej.