Reklama
Rozwiń

Sklepy internetowe toną w długach

W ciągu roku ich zadłużenie skoczyło o ponad 30 proc. To efekt niezbędnych inwestycji i ogromnej konkurencji.

Carrefour uruchomi swojego „Ubera”

Francuska sieć hipermarketów zamierza klientom dostarczać zakupy, dokonane online, w innowacyjny sposób - wykorzysta do tego platformę, której model biznes...

Biedronka i Sodexo naruszają zdrową konkurencję?

Polska Izba Handlu nie jest zachwycona promocją Sodexo dla Biedronki i rozważa skargę do UOKiK. Jest powód?

Zmiany w radzie nadzorczej LPP

6 osób liczy od dziś rada nadzorcza odzieżowej grupy. Zmienił się też jej skład.

Ruszy system opóźnionej płatności w e-handlu

Czeska spółka Twisto, w której udziały kupił ING Bank Śląski, w II kwartale przyszłego roku zacznie działalność w Polsce. Będzie umożliwiała płacenie za za...

Polska gospodarka: Firmy muszą wyjść poza Europę

Eksportowa ekspansja na dalekich rynkach może okazać się kluczowym elementem poprawiającym wyniki polskiej gospodarki.

10 szans dla eksportera: gdzie powinna ruszyć ofensywa polskich firm

Od Norwegii przez Indie po RPA – tam powinna ruszyć ofensywa polskich firm.

Amazon walczy o nasz rynek

Firma nie ma jeszcze polskiego sklepu, ale szuka klientów przez porównywarki cenowe.

Firmy Amazon i eBay oskarżone o zarabianie na oszustach

Brytyjska komisja parlamentarna ds. finansów oskarżyła popularne sklepy internetowe, Amazona i ebaya, o czerpanie zysków z nieuczciwych sprzedawców, którzy...

Zakupy w sieci także na eksport

Branża odzieżowa coraz powszechniej korzysta z możliwości handlu elektronicznego. Dzięki kanałom online firmy docierają do klientów również z rynków zagran...

Reklama
Reklama

Miliardy krążą po odzieżowym rynku

Wydatki Polaków na ubrania powoli, ale systematycznie, rosną. Dlatego firm walczących o portfele i wieszaki klientów stale przybywa.

Marka motorem sprzedaży

Choć przemysł odzieżowy w Polsce ma długie tradycje, to większość liderów sektora ma rodowód sięgający co najwyżej lat 90. Dzisiaj konsumenci mają inne ocz...

Modowi zapaleńcy i wizjonerzy

Choć tak zwane sieciówki dominują w odzieżowym krajobrazie, to rośnie grono osób chętnych, aby z mody uczynić swój biznes. Nastały dobre czasy zarówno dla...

Innowacje na zakupach to nie tylko handel internetowy

Zarówno segment online, jak i stacjonarne sklepy szukają sposobów na ułatwienia dla klientów.

Dwie niedziele bez zakupów

Sejmowa podkomisja przyjęła zmieniony projekt ustawy o ograniczeniu handlu w niedzielę

Zakaz handlu: Niedziele dalej z zakupami

Sejmowa podkomisja nie rozpatrzyła większości poprawek do projekt o ograniczeniu handlu w niedzielę i przerwała obrady

Dostawa dosłownie do domu? Walmart i Amazon tego chcą

Każdy, kto musiał czekać godzinami na kuriera albo próbował odzyskać paczkę od sąsiadów może to polubić.

Lidl idzie za ciosem. Kolejna kolekcja od Heidi Klum

Moda na dobre zagościła w masowych sklepach. Od grudnia kolejna kolekcja w Lidlu. Co zrobi konkurencja?

Ikea stawia na sprzedaż w sieci

Meblowy detalista chce sprzedawać swoje produkty nie tylko we własnym sklepie internetowym, ale również na platformach typu Amazon.

Zbliża się koniec wojen cenowych w sklepach

Polacy na zakupach przywiązują coraz większą wagę do jakości produktów, a nie tylko do tego, ile muszą za nie zapłacić przy kasie.

Reklama
Reklama