Reklama

W promocji najwięcej zarobisz wybierając termin trzymiesięczny

Na odsetki od 3,5 do 4 proc. można liczyć aż w pięciu bankach.

Publikacja: 14.02.2018 20:05

W promocji najwięcej zarobisz wybierając termin trzymiesięczny

Foto: 123RF

Zestawienie najwyżej oprocentowanych lokat otwierają: Nest Bank z Lokatą Witaj oraz Plus Bank z Lokatą na Start.

Obie instytucje gwarantują 4 proc. w skali roku. To równocześnie najwyższa na rynku stawka, niezależnie od okresu deponowania pieniędzy. Ale nie każdy z niej skorzysta. Konieczne jest założenie konta osobistego w danym banku. Wysokość wpłaty jest ograniczona do 10 tys. zł (minimum to 1 tys. zł).

3,5 proc. w skali roku mogą dostać nowi klienci otwierający konto w mBanku (Lokata 3,5 proc.) lub w BGŻOptima (Lokata Bezkarna). W zależności od banku na depozyty można przelać od 500 zł do 20 tys. zł.

Idea Bank wypłaci nowym klientom tyle samo, ale nie wymaga korzystania z innych produktów. Minimalna wpłata na Lokatę Happy wynosi 500 zł. Maksymalnie zdeponować można 10 tys. zł.

Reklama
Reklama

Nowi klienci są lepiej traktowani również w Alior Banku. Osoby zakładające Lokatę Internetową zyskać mogą do 2,5 proc. w skali roku. Wystarczy wpłacić 1 tys. zł. Górna granica to 200 tys. zł.

Około 2 proc. w skali roku na lokatach trzymiesięcznych zarobić można jeszcze w kilku instytucjach. Są wśród nich: Bank Millennium (2,25 proc. na Lokacie Mobilnej), eurobank (2 proc. na Lokacie Nowe Środki), Raiffeisen Polbank (2 proc. na Lokacie na Start) oraz Toyota Bank (1,65 proc. na Lokacie Plus).

Zestawienie najlepszych depozytów kwartalnych zamyka Bank Credit Agricole z lokatą terminową w ofercie mobilnej. Jej oprocentowanie wynosi 1 proc. w skali roku.

Średnia stawka dla lokat trzymiesięcznych wynosi teraz 1,7 proc. w skali roku, natomiast przeciętna dla depozytów z naszego zestawienia – 2,4 proc.

Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Reklama
Reklama