Reklama
Rozwiń
Reklama

Koniec zaciskania pasa, Polacy chcą wydawać

Dwukrotnie więcej konsumentów niż rok temu deklaruje teraz wzrost wydatków na dobra trwałe. Oznaczać to może brak towaru w sklepach, zwłaszcza internetowych, na które jesteśmy skazani.

Aktualizacja: 12.04.2021 09:37 Publikacja: 11.04.2021 21:00

Koniec zaciskania pasa, Polacy chcą wydawać

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

47 proc. konsumentów deklaruje, iż w ciągu najbliższych 12 miesięcy więcej wydadzą na takie towary jak sprzęt elektroniczny, sportowy, meble czy akcesoria domowe – wynika z badania GfK „Corona Mood", które „Rzeczpospolita" opisuje jako pierwsza. To odwrócenie trendu sprzed roku, ale także reakcja na niskie stopy procentowe.

Czytaj także: Koniec postu, czas na karnawał

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama