Malarz, performer, autor instalacji, teoretyk sztuki, pedagog. Nieustannie poszukuje nowych rozwiązań formalnych i strukturalnych.
Jego wczesne prace to obrazy „plakatowe”, niefiguratywne, operujące znakami i emblematami, zazwyczaj dosadnie komentujące sytuację polityczną („Nowa fala popierdala”, „Czerwony rogalik co ranek na śniadanie”). W swoim dorobku ma też „rysunki” o ograniczonej palecie kolorów, malowane cieknącą farbą („Dzieweczko wstań”, „Człowiek góra człowiek chmura”). Tworzył również klasyczne kompozycje ze zdeformowaną postacią („Debil”, „Geniusz”).
W latach 1986 – 1987 w jego twórczości dominował ekspresjonizm o ostrych kolorach. Pod koniec lat 80. rozwinął w swojej sztuce nurt symboliczno-metaforyczny. Stosował symbolikę chrześcijańską („Bramy raju”). W serii „Meble” i późniejszych kompozycjach odszedł od figuracji.
W latach 90. powstawały przede wszystkim instalacje. W roku 2000 rozpoczął pracę nad cyklem „Patrzeć, widzieć, wiedzieć” inspirowanych szkolnymi tablicami poglądowymi sprzed 30, 40 lat.
Urodził się w Białymstoku. Mieszka w Warszawie. Jest absolwentem Wydziału Malarstwa ASP w Warszawie (pracownia Stefana Gierowskiego), gdzie studiował w latach 1976 – 1981. Razem z Ryszardem Grzybem, Pawłem Kowalewskim, Jarosławem Modzelewskim, Włodzimierzem Pawlakiem i Markiem Sobczykiem założył formację artystyczną Gruppa (1982 – 1992). Uczestniczył w większości jej wystaw i wystąpień. Od 1992 r. prowadzi pracownię malarstwa w Instytucie Wychowania Plastycznego Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze.