Niemiecki przewoźnik odczuwający spadek popytu obiecał zwracać udającym się do 36 miejsc turystycznych część ceny biletów za niepogodę. Analitycy oceniający różne aspekty jego sytuacji (kupno AUA, złe perspektywy), są podzieleni w opiniach, czy kupować, czy sprzedawać akcje Lufthansy. Po ostatniej ofercie marketingowej zdrożały one we Frankfurcie o 6,64 proc. do 10,2 euro.

Lufthansa będzie zwracać po 20 euro dziennie od osoby, maksimum 200 euro, za każdy deszczowy dzień (minimum 5 mm opadów na mkw.). Gwarancja słonecznej pogody obowiązuje bezpłatnie od 1 września do 31 października na bilety zarezerwowane do 18 sierpnia, z terminem powrotu najpóźniej 8 listopada z Barcelony, Madrytu, Marsylii, Nicei, Lizbony, Rzymu, Wenecji, kilku metropolii w USA, Afryce i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Realizacja programu jest możliwa dzięki współpracy z firmą WÜBA Versicherungs. Urlopowicze otrzymają zwrot pieniędzy po wysłaniu do niej kwitu podróży, kart pokładowych i zestawienia dni deszczowych.