Inteligo, internetowe ramie PKO Banku Polskiego rozwija ofertę i liczy na wzrost liczby klientów. - Do 2012- 2013 roku chcemy być liderem na rynku bankowości internetowej - zapowiada Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP. Mają w tym pomóc wprowadzone w tym tygodniu nowe produkty oraz zmiana cennika.
Główną innowacją jest karta, która łączy cechy debetowej i kredytowej. Przy wypłacie z bankomatu środki są pobierane w pierwszej kolejności z rachunku bieżącego, a w przypadku płatności bezgotówkowej z rachunku karty kredytowej. - Z naszych obserwacji wynika, że wielu klientów nie rozumie zasad działania karty kredytowej, dlatego my oferujemy proste i wygodne rozwiązanie - tłumaczy Jacek Komaracki, szef Inteligo. Dodatkowo klient ma możliwość wyłączenia autoryzacji przez pasek magnetyczny, wówczas działa tylko chip (technologia dająca wyższe bezpieczeństwo).
Wprowadzone zostały zmiany w cenniku. Zrezygnowano z opłaty za prowadzenie konta (wcześniej gdy średnie miesięczne saldo było niższe niż 100 zł, opłata wynosiła 5 zł). Karta debetowa zostanie darmowa jeśli suma transakcji bezgotówkowych wyniesie minimum 100 zł (jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, opłata wyniesie 4 zł). Nową ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem dwojga muzyków: Marii Peszek oraz Andrzeja Smolika. Obecnie Inteligo ma 650 tys. klientów. W maju bank ogłosił, że do 2012 roku chce pozyskać 1 mln nowych. - Od tego czasu dziennie otwieramy 300-500 nowych rachunków, to kilkakrotnie więcej niż wcześniej- mówi Komaracki.