Reklama

Virgin Mobile C&EE wierzy w polski rynek MVNO, ale idzie szerzej

Publikacja: 30.07.2012 11:22

Wejście na polski rynek telekomunikacyjny marki Virgin Mobile (mówi się o nim od kilku miesięcy, jako MVNO na sieci P4) będzie się wiązało z ekspansją brandu w Europie Środkowowschodniej jako takiej – można się domyślać z piątkowego komunikatu prasowego tej firmy.

Poinformowano w nim oficjalnie, że powstała w 2011 roku nowa firma – Virgin Mobile Central & Eastern Europe – pojawi się w Polsce pod koniec lata i że będzie to "pierwszy rynek dla nowo powstałego joint venture".

Joint venture jest projektem należącym do inwestorów specjalizujących się w telekomunikacji, wspierających b. menedżerów Virgin Mobile i spółki Lebara. Ich nazwisk nie ujawniono. Tak jak i nie ujawniono struktury udziałowców joint venture.

Zapowiedzi, sygnowane nazwiskiem Richarda Bransonsa, założyciela Virgin, mówią, że polski projekt ma być istotną platformą dla rozwoju projektu w tym regionie.

"Polska ma atrakcyjny i łatwo dostępny rynek telekomunikacyjny, oferujący znaczący potencjał wzrostu mobilnym wirtualnym operatorom" – czytamy w informacji.

Reklama
Reklama

Marka Virgin Mobile na różnych zasadach biznesowych i w różnych modelach, obecna jest w 8 państwach: Wielkiej Brytanii, Australii, kanadzie, Francji, Indiach, Chile, RPA i USA.

Wejście na polski rynek telekomunikacyjny marki Virgin Mobile (mówi się o nim od kilku miesięcy, jako MVNO na sieci P4) będzie się wiązało z ekspansją brandu w Europie Środkowowschodniej jako takiej – można się domyślać z piątkowego komunikatu prasowego tej firmy.

Poinformowano w nim oficjalnie, że powstała w 2011 roku nowa firma – Virgin Mobile Central & Eastern Europe – pojawi się w Polsce pod koniec lata i że będzie to "pierwszy rynek dla nowo powstałego joint venture".

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama