Reklama
Rozwiń
Reklama

Badanie satysfakcji klienta UPC. Cena nie jest najważniejsza

Publikacja: 18.09.2012 13:15

UPC Polska

opublikowało wycinek z badań percepcji nowych usług pośród byłych abonentów przejętej w ubiegłym roku sieci

Aster

. W informacji prasowej operator nie podał szczegółowo zadawanych respondentom pytań, możliwych odpowiedzi, ani rozkładu udzielonych odpowiedzi.

Reklama
Reklama

43 proc. przebadanych stwierdziło, że nowa oferta UPC jest lepsza od oferty konkurencyjnych firm. Najczęściej wymienianym powodem migracji na ofertę UPC była lepsza cena (Aster utrzymywał stosunkowo wysokie stawki za usługi). Wyższą satysfakcję z internetowej i telewizyjnej oferty UPC w stosunku do wcześniejszej oferty Astera wraziło odpowiednio 55 proc. i 54 proc. respondentów badania.

Pośród korzystnych wyróżników oferty UPC 18 proc. respondentów badania wymieniło konkurencyjną cenę, 35 proc. wyższe prędkości dostępu, a 24 proc. zawartość oferty programowej TV.

- Rezultaty usprawnień w obszarze obsługi klienta widoczne są w wynikach badań: aż 66 proc. byłych klientów Aster uznało, że UPC to przyjazna firma, a 72 proc. twierdzi, że jej pracownicy angażują się w rozwiązywanie problemów klientów - podaje UPC w komunikacie prasowym.

Badanie, na zlecenie UPC Polska, przeprowadziła firma badawcza Ipsos. Zrealizowano je metodą wywiadów telefonicznych na przełomie sierpnia i września br. na grupie 300 byłych abonentów Astera, którzy skorzystali z oferty migracyjnej.

Ekonomia
Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama