Reklama

Badanie satysfakcji klienta UPC. Cena nie jest najważniejsza

Publikacja: 18.09.2012 13:15

UPC Polska

opublikowało wycinek z badań percepcji nowych usług pośród byłych abonentów przejętej w ubiegłym roku sieci

Aster

. W informacji prasowej operator nie podał szczegółowo zadawanych respondentom pytań, możliwych odpowiedzi, ani rozkładu udzielonych odpowiedzi.

Reklama
Reklama

43 proc. przebadanych stwierdziło, że nowa oferta UPC jest lepsza od oferty konkurencyjnych firm. Najczęściej wymienianym powodem migracji na ofertę UPC była lepsza cena (Aster utrzymywał stosunkowo wysokie stawki za usługi). Wyższą satysfakcję z internetowej i telewizyjnej oferty UPC w stosunku do wcześniejszej oferty Astera wraziło odpowiednio 55 proc. i 54 proc. respondentów badania.

Pośród korzystnych wyróżników oferty UPC 18 proc. respondentów badania wymieniło konkurencyjną cenę, 35 proc. wyższe prędkości dostępu, a 24 proc. zawartość oferty programowej TV.

- Rezultaty usprawnień w obszarze obsługi klienta widoczne są w wynikach badań: aż 66 proc. byłych klientów Aster uznało, że UPC to przyjazna firma, a 72 proc. twierdzi, że jej pracownicy angażują się w rozwiązywanie problemów klientów - podaje UPC w komunikacie prasowym.

Badanie, na zlecenie UPC Polska, przeprowadziła firma badawcza Ipsos. Zrealizowano je metodą wywiadów telefonicznych na przełomie sierpnia i września br. na grupie 300 byłych abonentów Astera, którzy skorzystali z oferty migracyjnej.

UPC Polska

opublikowało wycinek z badań percepcji nowych usług pośród byłych abonentów przejętej w ubiegłym roku sieci

Pozostało jeszcze 89% artykułu
Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Reklama
Reklama