Badanie satysfakcji klienta UPC. Cena nie jest najważniejsza

Publikacja: 18.09.2012 13:15

UPC Polska

opublikowało wycinek z badań percepcji nowych usług pośród byłych abonentów przejętej w ubiegłym roku sieci

Aster

. W informacji prasowej operator nie podał szczegółowo zadawanych respondentom pytań, możliwych odpowiedzi, ani rozkładu udzielonych odpowiedzi.

43 proc. przebadanych stwierdziło, że nowa oferta UPC jest lepsza od oferty konkurencyjnych firm. Najczęściej wymienianym powodem migracji na ofertę UPC była lepsza cena (Aster utrzymywał stosunkowo wysokie stawki za usługi). Wyższą satysfakcję z internetowej i telewizyjnej oferty UPC w stosunku do wcześniejszej oferty Astera wraziło odpowiednio 55 proc. i 54 proc. respondentów badania.

Pośród korzystnych wyróżników oferty UPC 18 proc. respondentów badania wymieniło konkurencyjną cenę, 35 proc. wyższe prędkości dostępu, a 24 proc. zawartość oferty programowej TV.

- Rezultaty usprawnień w obszarze obsługi klienta widoczne są w wynikach badań: aż 66 proc. byłych klientów Aster uznało, że UPC to przyjazna firma, a 72 proc. twierdzi, że jej pracownicy angażują się w rozwiązywanie problemów klientów - podaje UPC w komunikacie prasowym.

Badanie, na zlecenie UPC Polska, przeprowadziła firma badawcza Ipsos. Zrealizowano je metodą wywiadów telefonicznych na przełomie sierpnia i września br. na grupie 300 byłych abonentów Astera, którzy skorzystali z oferty migracyjnej.

UPC Polska

opublikowało wycinek z badań percepcji nowych usług pośród byłych abonentów przejętej w ubiegłym roku sieci

Pozostało 89% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy