Netia wykorzysta wyścig mydelniczek do promocji usług pay per view

Publikacja: 21.09.2012 13:59

Netia

, wspólnie z firmą

Insys

, została partnerem technologicznym drugiego Wyścigu Mydelniczek Red Bull, który odbędzie się  w najbliższą niedzielę, 23 września. Netia zapewni bezpłatną transmisję tego wydarzenia, zarówno w internecie, jak i swojej Telewizji Osobistej, za pośrednictwem Netia Playerów. Wydarzenie transmitowane będzie w HD.

Transmisja będzie całkowicie darmowa, ale będzie wymagała złożenia zamówienia za pomocą aplikacji (dostępna od soboty 22 września, podobnie jak w transmisjach PPV czy VOD) w menu głównym Netia Playera. W ten sposób operator chce budować wśród swoich klientów świadomość obecności w ofercie rozwiązań, służących do zamawiania treści na życzenie.

Wyścig Mydelniczek Red Bull po dziewięciu latach wraca do Polski. Zaprojektowane i skonstruowane własnoręcznie pojazdy popędzą Agrykolą - jedną z najbardziej stromych stołecznych ulic.

Idea wyścigów mydelniczek pochodzi z Belgii i sięga czasów, gdy mydło sprzedawano w dużych, drewnianych skrzynkach. Skrzynie były solidnie wykonane i świetnie nadawały się na pojazd. Wystarczyło przyczepić kółka, znaleźć stromą górkę i zjeżdżać z wielkim impetem.

Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę