Reklama

Forrester: Twitter mało popularny wśród dorosłych Europejczyków

Publikacja: 12.04.2013 19:49

Blisko 75 proc. dorosłych Europejczyków regularnie korzysta z Internetu, a ponad połowa z nich posiada dwa lub więcej urządzeń łączących się z globalną siecią – wynika z pierwszego raportu firmy Forrester Research na temat stanu konsumentów i technologii na kontynencie, cytowanego przez serwis cellular-news.com.

Dyrektor w Forrester Research, Reineke Reitsma, komentując nowy raport na blogu napisała m.in.: „Firmy, które chcą komunikować się z tymi nowymi, ciągle podłączonymi do Internetu konsumentami, będą musiały wziąć pod uwagę różnice występujące między europejskimi rynkami".

Wyniki badania Forrestera przeprowadzonego na pięciu największych rynkach europejskich (w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji, Włoszech i w Niemczech) wskazują, że to Brytyjczycy są konsumentami najsilniej związanymi z Internetem. 83 proc. z nich jest w sieci regularnie, 64 proc. najprawdopodobniej posiada laptop, 52 proc. smartfon, a 12 proc. tablet.

U Francuzów urządzenia te można spotkać rzadziej.

Z badania Forrestera wynika również, że tylko 22 proc. Europejczyków pozostaje on-line wychodząc z domu, a 14 proc. w samochodzie.

Reklama
Reklama

Twitter, wbrew pozorom i przekonaniu co po niektórych jest mało popularny w Europie. W Niemczech i Francji konto na nim ma odpowiednio 5 i 7 proc. dorosłych mieszkańców. W Wielkiej Brytanii – 18 proc.

Zaś konto na Facebooku ma 58 proc. Europejczyków korzystających z Internetu.

Ekonomia
Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama