Forrester: Twitter mało popularny wśród dorosłych Europejczyków

Publikacja: 12.04.2013 19:49

Blisko 75 proc. dorosłych Europejczyków regularnie korzysta z Internetu, a ponad połowa z nich posiada dwa lub więcej urządzeń łączących się z globalną siecią – wynika z pierwszego raportu firmy Forrester Research na temat stanu konsumentów i technologii na kontynencie, cytowanego przez serwis cellular-news.com.

Dyrektor w Forrester Research, Reineke Reitsma, komentując nowy raport na blogu napisała m.in.: „Firmy, które chcą komunikować się z tymi nowymi, ciągle podłączonymi do Internetu konsumentami, będą musiały wziąć pod uwagę różnice występujące między europejskimi rynkami".

Wyniki badania Forrestera przeprowadzonego na pięciu największych rynkach europejskich (w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji, Włoszech i w Niemczech) wskazują, że to Brytyjczycy są konsumentami najsilniej związanymi z Internetem. 83 proc. z nich jest w sieci regularnie, 64 proc. najprawdopodobniej posiada laptop, 52 proc. smartfon, a 12 proc. tablet.

U Francuzów urządzenia te można spotkać rzadziej.

Z badania Forrestera wynika również, że tylko 22 proc. Europejczyków pozostaje on-line wychodząc z domu, a 14 proc. w samochodzie.

Twitter, wbrew pozorom i przekonaniu co po niektórych jest mało popularny w Europie. W Niemczech i Francji konto na nim ma odpowiednio 5 i 7 proc. dorosłych mieszkańców. W Wielkiej Brytanii – 18 proc.

Zaś konto na Facebooku ma 58 proc. Europejczyków korzystających z Internetu.

Blisko 75 proc. dorosłych Europejczyków regularnie korzysta z Internetu, a ponad połowa z nich posiada dwa lub więcej urządzeń łączących się z globalną siecią – wynika z pierwszego raportu firmy Forrester Research na temat stanu konsumentów i technologii na kontynencie, cytowanego przez serwis cellular-news.com.

Dyrektor w Forrester Research, Reineke Reitsma, komentując nowy raport na blogu napisała m.in.: „Firmy, które chcą komunikować się z tymi nowymi, ciągle podłączonymi do Internetu konsumentami, będą musiały wziąć pod uwagę różnice występujące między europejskimi rynkami".

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy