.
"Do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w ostatnim czasie wpływają liczne zgłoszenia od abonentów Milmex Systemy Komputerowe od Rzeczników Konsumentów dotyczące zaprzestania świadczenia przez spółkę usług telekomunikacyjnych. Jak wynika z przesłanej korespondencji, spółka zlikwidowała swoje Biura Obsługi Klientów, m.in. w Lublinie, Nysie, Częstochowie, Kępnie, niemożliwy jest kontakt telefoniczny oraz mailowy ze Spółką, a przesyłana przez abonentów korespondencja nie jest odbierana"- informuje urząd.
Skargi kierują przede wszystkim ci abonenci, którzy zawarli z Milmex umowę w promocji „Internet Unijny 2 lata za darmo!" oraz umowę kredytową na finansowanie przez bank pobieranej przez Spółkę kaucji w wysokości 2499 zł za urządzenie abonenckie.
O tym, że sieć Milmeksu - Netmaks - nie działa, a abonenci mają problemy informował w ostatnich dniach RMF FM, a wcześniej Telepolis.pl.
Z sygnałów docierających do prezesa UKE wynika, że od momentu kiedy spółka zaprzestała dostarczania usług, zaprzestała również spłacania kredytu, którego była beneficjentem, wskutek czego bank wystąpił z roszczeniem o zapłatę rat kredytowych do abonentów.
Abonenci czują się poszkodowani, oszukani oraz zaniepokojeni koniecznością finansowania przyszłych rat kredytu, do których spłacania zobowiązana była umową spółka.