Rada Polskich Marek

Konkurs Młoda Marka Sukcesu już po raz czwarty towarzyszy Rankingowi Najcenniejszych Polskich Marek. Nagradzamy w nim i promujemy firmy, które w ostatnich latach potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne rodzime znaki towarowe.

Aktualizacja: 28.11.2014 10:10 Publikacja: 28.11.2014 02:22

Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego

Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego

Foto: Materiały prasowe

Stawką w grze jest nie tylko prestiżowy tytuł, ale również atrakcyjna i bardzo przydatna młodym markom nagroda – warta 400 tys. złotych kampania reklamowa, którą ufundował PKO Bank Polski. Mogły o nią zawalczyć krajowe marki utworzone specjalnie na polski rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2007 r. i uzyskały co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2013 r. (albo przez sześć miesięcy 2014 r., jeśli zadebiutowały po 1 stycznia 2013 r.). Podobnie jak w poprzednich edycjach konkursu także w tym roku o wyborze finalistów, a spośród nich – zwycięzcy, zadecydowała w głosowaniu kapituła nagrody, Rada Polskich Marek. Tworzą ją prezesi i członkowie zarządów firm – właścicieli cennych krajowych brandów. Wybierając najpierw finalistów, a potem laureatów konkursu, Rada brała pod uwagę m.in. ich efektywność, innowacyjność i dynamikę rozwoju, uwzględniając także wyczucie nowych rynkowych trendów. Zwracała również uwagę na kondycję finansową właścicieli zgłaszanych marek, która jest istotnym miernikiem ich sukcesu.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy