Reklama
Rozwiń
Reklama

TVN nie oddaje pozycji lidera

Największe kanały telewizyjne rządzą na rynku mediowych marek

Publikacja: 28.11.2014 02:04

TVN nie oddaje pozycji lidera

Foto: Rzeczpospolita

Najmocniejsze marki w świecie polskich mediów należą w tegorocznej edycji rankingu do trzech największych grup telewizyjnych. Choć największe kanały po scyfryzowaniu naziemnej telewizji tracą udziały w rynku, ich marki pozostają silne. Pracuje na nie cały szereg mniejszych rosnących kanałów tematycznych oraz ogólna niesłabnąca popularność telewizji.

Po kilku kryzysowych latach ubiegły rok był w branży nieco bardziej optymistyczny reklamowo. W trudnych czasach TVN ostrożniej inwestował w drogie rozrywkowe nowości, jesienią ubiegłego roku postawił np. tylko na jedną – hybrydową telenowelę „Wawa non stop", z której kontynuacji szybko zresztą zrezygnował. Jego ramówkę ciągnęły sprawdzone hity: „Mam talent!", „MasterChef" czy „Kuchenne rewolucje".

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama