Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.11.2014 02:04 Publikacja: 28.11.2014 02:04
Foto: Rzeczpospolita
Najmocniejsze marki w świecie polskich mediów należą w tegorocznej edycji rankingu do trzech największych grup telewizyjnych. Choć największe kanały po scyfryzowaniu naziemnej telewizji tracą udziały w rynku, ich marki pozostają silne. Pracuje na nie cały szereg mniejszych rosnących kanałów tematycznych oraz ogólna niesłabnąca popularność telewizji.
Po kilku kryzysowych latach ubiegły rok był w branży nieco bardziej optymistyczny reklamowo. W trudnych czasach TVN ostrożniej inwestował w drogie rozrywkowe nowości, jesienią ubiegłego roku postawił np. tylko na jedną – hybrydową telenowelę „Wawa non stop", z której kontynuacji szybko zresztą zrezygnował. Jego ramówkę ciągnęły sprawdzone hity: „Mam talent!", „MasterChef" czy „Kuchenne rewolucje".
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas