Reklama

Święto najdroższych i najmocniejszych polskich marek

Choć globalne brandy zastąpiły niemało cennych rodzimych marek, to łączna wartość naszego zestawienia rośnie.

Aktualizacja: 28.11.2014 14:22 Publikacja: 28.11.2014 08:38

Laureaci rankingu mocy – przedstawiciele najmocniejszych marek 12 branżowych kategoriach

Laureaci rankingu mocy – przedstawiciele najmocniejszych marek 12 branżowych kategoriach

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

– Bardzo dziękuję, że „Rzeczpospolita", sama będąc doskonałą marką, pomaga nam w promocji polskich marek za granicą, jak i za to, że w tym i w innych rankingach przyczynia się do promocji polskiego eksportu oraz wiedzy wśród polskich przedsiębiorstw – mówiła Ilona Antoniszyn-Klik, podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki podczas czwartkowej gali Najcenniejszych Polskich Marek. Jak wskazała, dodają one prestiżu gospodarce. Zapowiedziała, że resort będzie dbał nie tylko o ich promocję, ale i ochronę na świecie.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama