Cenna nagroda wesprze ambitną młodą markę

Warta 400 tys. zł kampania czeka na laureata konkursu „Rzeczpospolitej".

Publikacja: 06.09.2015 21:00

„Wiedźmin”, Młoda Marka Sukcesu 2014, podbija świat

„Wiedźmin”, Młoda Marka Sukcesu 2014, podbija świat

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Już po raz piąty „Rzeczpospolita" organizuje unikalny konkurs Młoda Marka Sukcesu, w którym promujemy ambitne firmy budujące dobre, rodzime znaki towarowe. Uczestnicy konkursu mają nie tylko okazję pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też zawalczyć o cenną i bardzo praktyczna nagrodę.

Jest nią kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł ufundowana przez PKO Bank Polski, który od początku jest partnerem projektu.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy