Aktualizacja: 19.11.2015 20:00 Publikacja: 19.11.2015 20:00
To wciąż nie tyle, ile zabiera im oglądanie telewizji w tradycyjnym wydaniu (4 godziny dziennie), ale całkiem niezły wynik, który rośnie nie tylko dzięki rozwijającej się ofercie VoD tradycyjnych operatorów płatnej telewizji, ale także dzięki Netfliksowi czy Amazon Prime.
Największy odsetek Brytyjczyków, którzy już mają domu smart tv (48 proc.) przyznaje, że kupiło go, żeby móc oglądać coś więcej niż tradycyjną telewizję – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Nielsena i LG.36 proc. uważa za największą zaletę oglądania VoD na smart tv fakt, że to wygodne oraz łatwo dostępne, a 30 proc. - że uwalnia od ramówek przygotowywanych przez nadawców. 29 proc. nie jest zainteresowane ofertą tradycyjnej telewizji.
Czas przywyknąć do myśli, że wkrótce poza śladem węglowym będziemy musieli mierzyć też ślad wodny – mówi Marek K...
Co trzeci Europejczyk doświadcza dziś problemów ze swobodnym dostępem do wody. Trend jest już powszechnie dostrz...
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożność w stosowaniu sztucznej inteligencji, ale odsetek firm z niej korzystaj...
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas