Anna Cieślak-Wróblewska: Dlaczego wciąż się na to nabieramy

Korzystanie ze zdrowego rozsądku nic nie kosztuje. A może przynieść nam sporo oszczędności.

Publikacja: 07.12.2020 21:00

Anna Cieślak-Wróblewska: Dlaczego wciąż się na to nabieramy

Foto: pexels.com

Black Friday to czas wyprzedaży i ogromnych przecen. W Polsce jednak niekoniecznie. Potwierdzają to ostatnie analizy firmy ITMAGINATION czy Deloitte, z których wynika, że jeśli chodzi o poziom różnych obniżek, to w tym roku szału nie było. Co gorsza, zdarzyło się, że sprzedawcy na kilka dni przed Black Friday podnosili ceny, w efekcie czego nawet po przecenie towar był droższy niż zwykle.

Informacje o fikcyjnych promocjach w czasie wielkiej wyprzedaży i o ludziach, którzy dali się nabrać na te sztuczki, słychać w Polsce co roku. Co roku też Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów radzi, jak nie dać się oszukać. Ale jeśli historia się powtarza, to powstaje pytanie, dlaczego wciąż wpadamy w tę samą pułapkę?

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę