Aktualizacja: 16.06.2016 10:10 Publikacja: 15.06.2016 21:01
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Z moim samochodem zderzyło się auto, które wyjechało z drogi podporządkowanej. Wina tamtego kierowcy nie budzi wątpliwości. Problem w tym, że nie ma on OC. Mój ubezpieczyciel, u którego wykupiłam OC, mówi, że w takiej sytuacji nie ponosi odpowiedzialności za szkodę. Czy mam jakieś szanse na otrzymanie odszkodowania? – pyta nasza czytelniczka.
W opisanym przez panią przypadku możliwe jest dochodzenie odszkodowania od Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG). Fundusz odpowiada za szkody osobowe (związane ze zdrowiem czy uszkodzeniem ciała człowieka) oraz majątkowe spowodowane przez nieubezpieczonych sprawców.
Dołącz do projektu REPowerEU – Zielona Transformacja Energetyczna dla Samorządów Lokalnych
Sytuacja na rynku pracy sprawia, że organizacje już nie tylko działają na rzecz przyciągnięcia nowych talentów, ale też ukierunkowują swoje działania na rozwój obecnych pracowników.
Czy istnieje sposób, by zapanować nad wydatkami i jednocześnie uprościć procesy związane z użytkowaniem pojazdów? Volkswagen Financial Services proponuje wynajem długoterminowy – rozwiązanie, które zapewnia przewidywalność kosztów i pełne wsparcie w obsłudze floty.
Dlaczego brak presji i poczucie stabilizacji mogą osłabiać zdolność do dostrzegania kluczowych zmian? W rozmowie z Agnieszką Kulas, dyrektor zarządzającą i partnerką w Boston Consulting Group, szukamy odpowiedzi na pytanie, jak liderzy mogą zachować ciekawość i otwartość, by nie przegapić tego, co naprawdę istotne.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Chyba każdy z nas przynajmniej raz stawał przed wyborem jakiegoś produktu bankowego. W gąszczu ofert i ich parametrów niezwykle trudno się połapać, a zły wybór może słono kosztować. Na szczęście z pomocą przychodzi porównywarka finansowa.
Jazda na motocyklu to z całą pewnością wielka przyjemność, o czym zaświadczy każdy, kto chociaż raz miał okazję – legalnie, podkreślmy – poprowadzić maszynę na dwóch kołach.
Hasło XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego to „Razem dla bezpiecznej przyszłości. United for a safe future”, co oznacza, że szeroko pojęte bezpieczeństwo i geopolityka nadadzą ton kongresowym debatom.
John Kerry całe życie walczył o pokój oparty na prawie międzynarodowym i jedność ludzkości w walce przeciw klimatycznej katastrofie. W wieku 81 lat jest świadkiem niszczenia wszystkiego tego przez Donalda Trumpa.
Rok 2020 dowiódł, że dla patogenów granice nie istnieją. Z końcem 2019 r. zaczęły pojawiać się doniesienia o przypadkach tajemniczego zapalenia płuc – z chorobą zmagano się w Chinach. Wkrótce wirus – nieco później nazwany SARS-CoV-2 – pojawił się w Europie. 4 marca w województwie lubuskim oficjalnie zidentyfikowano polskiego pacjenta „0”. Czy w zglobalizowanym świecie można przewidzieć i kontrolować rozprzestrzenianie chorób? Tak, o ile naukowcy reprezentujący różne dziedziny wiedzy będą myśleć i pracować wspólnie.
Jesteśmy za biogazowniami, ale niekoniecznie w naszym sąsiedztwie. Społeczności lokalne często niechętnie, a nawet wrogo odnoszą się do budowy i funkcjonowania biogazowni w ich sąsiedztwie. To w dużej mierze skutek niewystarczających działań informacyjnych i edukacyjnych. Na szczęście, coraz częściej inwestorzy i władze samorządowe sięgają po sprawdzone metody komunikacji, budując zaufanie i współpracując z mieszkańcami oraz innymi zainteresowanymi stronami.
Polskie małe i średnie firmy liczą na wsparcie banków w rozwoju – wynika z najnowszego raportu „Potrzeby w zakresie bankowości małych i średnich przedsiębiorstw, grudzień 2024” stworzonego przez zespół Visa Consulting & Analytics.
Luty 2025 roku przyniósł zastopowanie długotrwałego, trwającego nieprzerwanie przez 19 miesięcy wzrostu importu używanych samochodów.
W strukturze krajowych oszczędności przeważają depozyty i lokaty, ale to mało efektywny sposób budowania kapitału emerytalnego. Z drugiej strony zagraniczna konkurencja jest coraz bardziej agresywna.
Czego brakuje, żeby system transportowy uznać za w pełni funkcjonalny? Jaka jest przyszłość Centralnego Portu Komunikacyjnego? M.in. o tym będzie mowa na Europejskim Kongresie Gospodarczym (23–25 kwietnia, Katowice).
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas