Mocna pozycja na rynku krajowym to warunek ekspansji

Patriotyzm gospodarczy coraz częściej przejawia się udaną ekspansją zagraniczną, która umożliwia znacznie szerszy zbyt polskich towarów oraz zapewnia rodzimym przedsiębiorstwom wyższą marżę, co działa na korzyść gospodarki.Artur Osiecki

Publikacja: 18.06.2018 17:00

Mirosław Bendzera – Famur, Tomasz Matysiak – Comarch Consulting, Piotr Leszkowicz – Stelmet, Leszek

Mirosław Bendzera – Famur, Tomasz Matysiak – Comarch Consulting, Piotr Leszkowicz – Stelmet, Leszek Cidyło – Muszynianka, Piotr Łysek – Gremi Media, Michał Szułdrzyński – „Rzeczpospolita”.

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

„Rzeczpospolita" już po raz czwarty uhonorowała laureatów rankingu Indeks Patriotyzmu Gospodarczego. Chodzi o przedsiębiorstwa, które w szczególny sposób przyczyniają się do rozwoju naszego kraju, nie uchylając się przy tym od powinności finansowych i pozafinansowych względem państwa i społeczeństwa. Celem naszego konkursu, którego współorganizatorem jest Fundacja Patriotyzmu Gospodarczego, jest też promocja wartości propaństwowych i progospodarczych wśród przedsiębiorców.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Ekonomia
Podcast „Twój Biznes”: Nowe restrykcje USA na chipy: Polska w gronie krajów drugiej kategorii
Ekonomia
Biznes ma szansę zbudować kapitalizm interesariuszy
Ekonomia
Wojciech Trojanowski, członek zarządu Strabag Polska: Jest optymizm, ale i wiele wyzwań
Ekonomia
Pogrom byków na GPW. Gdzie jesteś św. Mikołaju?
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego