Reklama

Mocna pozycja na rynku krajowym to warunek ekspansji

Patriotyzm gospodarczy coraz częściej przejawia się udaną ekspansją zagraniczną, która umożliwia znacznie szerszy zbyt polskich towarów oraz zapewnia rodzimym przedsiębiorstwom wyższą marżę, co działa na korzyść gospodarki.Artur Osiecki

Publikacja: 18.06.2018 17:00

Mirosław Bendzera – Famur, Tomasz Matysiak – Comarch Consulting, Piotr Leszkowicz – Stelmet, Leszek

Mirosław Bendzera – Famur, Tomasz Matysiak – Comarch Consulting, Piotr Leszkowicz – Stelmet, Leszek Cidyło – Muszynianka, Piotr Łysek – Gremi Media, Michał Szułdrzyński – „Rzeczpospolita”.

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

„Rzeczpospolita" już po raz czwarty uhonorowała laureatów rankingu Indeks Patriotyzmu Gospodarczego. Chodzi o przedsiębiorstwa, które w szczególny sposób przyczyniają się do rozwoju naszego kraju, nie uchylając się przy tym od powinności finansowych i pozafinansowych względem państwa i społeczeństwa. Celem naszego konkursu, którego współorganizatorem jest Fundacja Patriotyzmu Gospodarczego, jest też promocja wartości propaństwowych i progospodarczych wśród przedsiębiorców.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Reklama
Reklama