Reklama

Play kusi tanim kablowym internetem

Internet w Polsce ma 30 lat. Jeśli ktoś myśli, że to z tej okazji komórkowa sieć oferuje stacjonarne łącza o 30 proc. taniej niż konkurenci, to się myli. To tylko kolejna próba zdobycia części nowego tortu.

Publikacja: 17.08.2021 21:00

Play kusi tanim kablowym internetem

Foto: shutterstock

Wpływ fuzji i przejęć na ceny usług dostępu do internetu nie jest ciągle jasny. Analitycy czekają, aż sytuacja się wyklaruje. Sądzą, że stanie się to, gdy francuska grupa Iliad – od kilku miesięcy nowy właściciel P4, operatora sieci Play – przejmie kablówkę UPC Polska (na razie złożył wstępną ofertę). Tymczasem Play znowu uwypukla w przekazie marketingowym cenę 35 zł za miesięczny abonament za przewodowy internet.

W ten sposób wrzuca kamyk do ogródka kablówek i Orange Polska. 35 zł to cena po rabatach (za e-fakturę i zgody marketingowe) za łącze o parametrach do 150 Mb/s (przy ściąganiu danych) i do 15 Mb/s (przy wysyłaniu), a więc o połowę wolniejsze niż najpopularniejsze dziś w sprzedaży (do 300 Mb/s). To dziś cena najniższa na rynku – przekonują w Play i telekom oferuje ją znowu od poniedziałku w promocji, która potrwa do końca października.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama