- Chcemy, żeby liczba klientów podwoiła się nam w tym roku. Planujemy pozyskać nowych 100 tys. klientów - mówi Sabina Salamon, rzecznik prasowy Deutsche Banku PBC, który obsługuje obecnie 100 tys. kont.
Instytucja przygotowała siedem nowych rachunków: dla młodzieży, uniwersalny (dostępny też bez opłat), dla klientów po 50. roku życia, konto przeznaczone przede wszystkim dla osób zaciągających kredyty hipoteczne, rachunek dla zainteresowanych produktami inwestycyjnymi oraz dla zamożnych osób.
- W tworzeniu oferty skupiliśmy się na trzech głównych parametrach, istotnych z punktu widzenia naszych klientów: wysokości opłaty za prowadzenia konta, możliwości korzystania z bezpłatnych bankomatów oraz pakietów ubezpieczeń. Nowe konta powiązane są także z ofertą kredytową i inwestycyjną Deutsche Bank PBC, dzięki czemu oferujemy zniżki na te właśnie produkty - mówi Monika Szlosek, dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Deutsche Bank PBC.
Ostatnio nową ofertę rachunków wprowadził już BNP Paribas Fortis Bank. MultiBank z kolei zachęca do zmiany banku poprzez olbrzymią kampanię reklamową.
Nowe rozwiązania wprowadził także BZ WBK i BOŚ. Bankom szczególnie teraz zależy na pozyskaniu jak największej liczby klientów, którzy u nich założą rachunek, a potem będą kupować inne produkty.