Znikną marki telekomunikacyjne Simplus, 36,6 i Sami Swoi – wynika z informacji przedstawionych dziś przez Polkomtel. Jedyną marką komórkowej sieci pozostanie Plus.
„Światowym trendem na rynkach nasyconych jest naturalne przechodzenie na markę monolityczną, dlatego wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus" – poinformował Polkomtel w dzisiejszym komunikacie opublikowanym w czasie konferencji prasowej.
Do tej pory w portfelu Polkomtel miał także takie marki jak Simplus, 36,6, Sami Swoi. Dwie ostatnie wprowadził relatywnie niedawno, gdy na rynek telefonii komórkowej zaczęli wchodzić wirtualni operatorzy komórkowi, należący do różnego rodzaju przedsiębiorstw (od firm telekomunikacyjnych, po sieci handlowe).
- Próbujemy marki zebrać w jedno miejsce i zbudować politykę „monobrandowania" – powiedział na spotkaniu z dziennikarzami Krzysztof Kilian, wiceprezes Polkomtela ds. marketingu i sprzedaży.
- W ramach konkretnych produktów, czy to jest pre-paid, czy post-paid sięgamy do tych samych aplikacji, wszędzie mamy dostęp do Internetu. Z tego punktu widzenia chcielibyśmy, aby niezależnie od tego, gdzie są nasi klienci chcielibyśmy, aby czuli się bardziej związani z naszym brandem – wyjaśniał Jarosław Bauc, prezes Polkomtela.