Reklama

Banki nagradzają aktywnych klientów

Banki coraz częściej premiują klientów, którzy korzystają z kilku produktów. W przypadku depozytów mogą liczyć na bardziej atrakcyjne odsetki

Publikacja: 31.05.2011 14:56

Przykładowo w ING Banku Śląskim klient, który przelewa swoją pensję na rachunek dostanie oprocentowanie konta oszczędnościowego wyższe o 0,5 pkt. proc.

Od środy Alior Bank wprowadza program, w ramach którego za korzystanie z produktów takich jak: karta kredytowa, rachunek brokerski, fundusze akcyjne i zrównoważone, ubezpieczenie inwestycyjne oraz produkty strukturyzowane, bank zwiększa oprocentowanie lokat o dodatkowe 2 pkt. proc. w skali roku za każdy z tych produktów.

Do tego, by skorzystać z programu, trzeba mieć konto w Alior Banku, na które wpływa co miesiąc co najmniej 2 tys. zł.

- Doceniamy klientów, którzy zwiążą się z nami na dobre. Naszym celem jest, aby wszyscy nasi klienci, którzy korzystają z produktów inwestycyjnych, robili to w Alior Banku. Zamierzamy być ich bankiem pierwszego wyboru – podkreśla Maciej Pokora, dyrektor departamentu kontrolingu w Alior Banku.

Popularnym sposobem nagradzania lojalnych klientów są także obniżki oprocentowania kredytów. W przypadku kredytów hipotecznych najczęściej polegają one na tym, że bank oferuje niższą marżę w zamian za jednoczesne skorzystanie z dodatkowych produktów, takich jak konto osobiste, karta kredytowa, ubezpieczenie na życie i ubezpieczenie od utraty pracy. Te obniżki zazwyczaj wynoszą 0,2-0,5 pkt, proc. Niektóre banki obniżają także prowizje za udzielenie takiego kredytu.

Reklama
Reklama

Lojalni klienci dostaną także tańszy kredyty konsumpcyjny.

- Oprocentowanie pożyczki gotówkowej dla klientów banku będzie o 1,5 pkt. proc. niższe. - tłumaczy Piotr Utrata z ING Banku Śląskiego.

Przykładowo w ING Banku Śląskim klient, który przelewa swoją pensję na rachunek dostanie oprocentowanie konta oszczędnościowego wyższe o 0,5 pkt. proc.

Od środy Alior Bank wprowadza program, w ramach którego za korzystanie z produktów takich jak: karta kredytowa, rachunek brokerski, fundusze akcyjne i zrównoważone, ubezpieczenie inwestycyjne oraz produkty strukturyzowane, bank zwiększa oprocentowanie lokat o dodatkowe 2 pkt. proc. w skali roku za każdy z tych produktów.

Reklama
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama